Tabung Firash

Thursday, 10 September 2015

Hati Makin Merindui

Assalamualaikum semua
Hampir 3 minggu tak bersiaran kan
Ada yang merindui aku tak?
 
Alhamdullilah telah selamat sampai semenanjung Jumaat lepas lagi
Tapi disebabkan mood rajin yang tak sampai-sampai
Maka aku biarkan ia kekosongan

Kali ni balik masih membujang
Sebab??
En asben pulak menggantikan diri ke Sabah
Anak masih jagaan tokmi dan tokbah di kampung

Dan aku??
Sebab tu mood nak mengupdate ikot balik kampung
Tak pon tertinggal dekat Sabah kott

Oh mybaby
Firash nak masuk 11 bulan dah pon
Dah macam-macam aksi dan gelagat
Makin manja pulak kate adik ipar

Mommy miss you sayang
Alhamdullilah Firash jadi budak yang baik kat sana
Risau jugak menyusahkan umi abah dan adik ipar


Oh angin sampaikan la rindu ku padanya

Tabung Firash