Tabung Firash

Wednesday 25 June 2014

20 minggu - BABYKU MENENDANG

salam semua
sihat
today aku nak tunjukan betapa terujanya diriku
en asben mcm xteruja sgt
o buat2 xteruja??

xpela mungkin en asben xdapat rase ape yg aku rase kott
igt minggu ke-14 aku post pasal pergerakan baby
kali ni pom nak cite pasal pergerakan baby jugak boleh??

minggu ke-20 hingga 24
aktiviti bayi akan bertambah secara beransur- ansur dr minggu ke minggu. Ketika ini, anda akan menyedari bahawa bayi anda akan lebih aktif pada siang hari di mana dia banyak membuat pergerakan menendang dan balik kuang(somersault)


Apa kene mengena Fifa dgn usia kandungan ku ye??

tula nak cerite..
mase aku mula rase yg babyku mendang tu waktu mlm
aku ase mungkin skg ni demam FIFA WORLDCUP koott
baby pom sbuk la nak menendang kn?
mase tu aku dok dlm bilik je
adik aku tgk bola kt ruang tamu
tp jelaslah kedengaran sorakan kt tv tuu
bleh plak baby ikott tendang
tp btl ke ape aku ase
still was2 jugak nii
mase ni xdptnak kongsikan dgn en asben sbb dia keje 

keesokan nye jadi lg
waktu y same mase en asben tgk bola
aku still dlm bilik
dgr sayup2 je pom
dukkkk..... baby tendang
bkn skali
tp kerap 2 3x
cepat2 aku pggl en asben kott2 baby nak tunjukkan kehebatkan tendangannye pd daddy plak

dukkkk dukkk lg
tu diaaaaa
mmg en asben rase ape y aku rase
mase tu mmg xterkate la kauu....
kerap jugak laaaa
aishhh la anakkk
jgn la nak maen bola bile da besauuu ye...
mummy alah la pd bola sepak syg

skrg ni nak tido mlm pom payah
dok pusing kiri pusing kanan..
xselesa gamaknnye

kalau ikootkn kedudukan baby ni xtau la tangan o kaki dia y brgerak
menendang ke menumbuk sygku?..


opssss gmbar sampingan bbrp ari lps
teeetttttt...
mmg xnpk lg prot tu
sbb mummynye pandai cover
eeehh ade y npk ke??

No comments:

Post a Comment