Tabung Firash

Thursday, 13 April 2017

Happy Birtday To Me!!

Asslamulaikum semua
Alhamdullilah bertambah lagi umurku

Terima Kasih en asben!!
Pagi2 dah ada yang datang buat kejutan
Kalau nak diikutkan laki aku ni bukannye jenis romantik dan yang pasti dia memang tak pandai nak suprise kan orang sebab selalu memang akan kantoi dulu
Tapi tidak pada kali ni
Speechless aku dipagi hari
 Ni mesti ada kes yang sekongkol dengan laki aku ni

 Nahh bouquet coklat untuk mami
Aishh ni alamatnye berebut la dengan Firash
Terima kasih emak dan abah sebab lahirkan dan besarkan ayu yang nakal ni

Tidak lupe pada emak dan abah
Selamat Ulang Tahun Pernikah
Semoga sentiasa berbahagia hingga ke jannah
Insyallah


Entry Kekurangan Kata - Tarap

Assalamualaikum
korang ade yang biasa makan ke buah ni?..
Tak pernah jumpa kat semenanjung
Ni pon sekali je makan masa ke Sabah 2 tahun lepas



Tuesday, 11 April 2017

Gagal Lagi!!

Assalamualaikum semua
Sihat semuanya


Aishh kerajinan tak dapat bertahan
Insyallah akan update walaupon siput2 entry nye
Terima kasih pada yang masih mengingati

Masa sangat2 mencemburui
Gagal lagi nak kembalikan mood blogging
Mood blogwalking ade
Mood nak bersihkan rumah belum ada

Tolong transfer mood korang sikit boleh?..

Tabung Firash