Tabung Firash

Wednesday, 1 March 2017

Hello March Again

Assalamualaikum semua

Again???
Selepas setahun baru nak muncul??
Haii kawan-kawan
Masih ada yang mengingati kah?
 
Aku masih lagi jalan2 n blogwalking ke rumah rakan2 lama
Masih belum cuci rumah
Agak2 sapa yang singgah nanti tinggalkan jejak n link korang ye
Insyallah akan aku balas kunjungan korang sementara FREE ni
 
Doakan mood berblogging berpanjangan 



14 comments:

  1. Asalam, hi ayu..lma btl ya myepi dri brbloging..mstila ingt i follow u kat insta taw hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tau la lya..
      kite byk citcat dklm ig je pon kan

      Delete
  2. Hahaha.. haaa.. ni bila tahun pulak nak muncul balik ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhah tah... mnx2 la tiap3 bulan pon ade la sekeping entry

      Delete
    2. Boleh punya! Semangat Ayu, semangattt!

      Delete
    3. go go.. selagi kak farrah ade... isyallah

      Delete
  3. Waalaikumusalam.. Ingat sokmo kak mummy firash yg comel ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamakk...
      hehehe nnt free ayu singga teratak kak ekin ye...
      makain maju npk skg ni ye

      Delete
  4. Ni dah April ni,...bila nak cuci rumah? Rindulahhhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah sedang cuci...
      sikit2 kak farrah

      Delete
  5. Moga mood berblogging kian menyubur, memekar dengan jayanya :)

    ReplyDelete
  6. dah april dah~ kijappp je. sobsob

    ReplyDelete
  7. kita masih kip in tac kat fb kan.
    kalu kursus kat akmal melaka, roger la akak ni hah.
    belanja awak minum...

    ReplyDelete

Tabung Firash