Tabung Firash

Monday 18 August 2014

Pureen Stok Clearance Ogos 2014


Khamis lepas aku dengan xsengajanya terjumpa lah iklan ni
mane tu aku pon xingat
teruslah xcited bgtau en asebn
rupanya dia lagi over dari aku
dia plak yg beria nak pergi

ramai blogger2 yg pergi jualan gudang pureen ni 
and aku pon xnak jugak lepaskan peluang
dala setahun buat 2 kali jugak la
sebab April lepas Pureen ade buat sale jugak

Bile baca balik review tentang jualan ni rata2 kate berbaloi
sebab murah!!!
Tapi faham jela bila ade jualan murah ramai la yang memenuhi ruangan jualan tu nanti kn
so ramai yang nasihat pergi awal and cara nak cari baju2 yang ada

kami sampai dalam jam 10.30 jugak lah
boleh dikira awal kan
tapi disebabkan parking yang memang payah nak cari
hampir setengah jam dalam kereta memusing2

Hujan da renyai2 masa kami sampai
betul2 jumpa parking hujan turun yang belum dikatekan lebat
tapi kalau redah basah kuyup jugak kott
faktor parking jaoh jugak tuu

keadaan dalam gudang tu
siap ada jalan untuk ke bahagian baju2 
yang kat tepi2 tu tengah dok sibuk pilih2 baju

nampak tak betapa ramainya orang
mase mule2 masuk tu aku dah rase pening dengan kehadiran manusia yang memenuhi ruang khemah tu
so aku dok tengok jela laki ng adik aku pilih2 mane yang berkenan

Bila agak2 diri dah stabil baru aku tolonng usha2 mane yang patut
asal nampak baju yang comel je trs masuk dlm beg  
nak pilih2 nanti
sekarang misi mencari baju bajuan yang bersesuaian 


lepas setel pilih kami dok cari tempat nak buat tapisan
sebab banyak sangat baju yang xde pasangan seluarnye ni

semua en asben yang setel
aku tukang tengok and komen

adik ipar aku pon smpai loteyh tgk abe dio buat pilihan

sebelum > selepas

mase beratur nak ke ruangan barangan kelengkapan pulak
motif buat gini pon aku xpaham nape
ingatkan suruh bayo dulu

1 beg plastik besar diangkut adik
and 1 lagi oleh en asben
aku bawak perut je

total up rm 222.00
hamekkk kaaaau!!!
tapi betul lah memang berbaloi
walaupon bajet terlebih sikit ingat nak cari baju baby je
terbeli jugak kelengkpan laen
memang murah 
puas hati sebab harga macam tu dapat beli banyak item
next entry aku post barang yang dah beli ok
sebab tggu en. asben yang kemas2 balik

yuukkkk nasi dagang homemade by su
lepas shopping barang baby
terus ke cheras beraya rumah su
en asben request nak nasi dagang moksu dia
memang torbaik beb
aku suka nasi dagang cmni
xmanis dan xterlampau berlemak
menambah2 jugak la

malam tu plak ke banting
aishhh buat bbq tanpa dirancang
memang menjadi
terima kasih keluarga makcik aku sebab sudi menerima kunjungan kami yang xmalu ni



No comments:

Post a Comment