Tabung Firash

Wednesday, 11 November 2015

Selamat UlangnTahun Kelahiran Yang Pertama Anakanda

Assalamualaikum semua
Lama betul menyepi diri
Kesihatan yang tidak mengizinkan
Macam-macam halangan

Ok takmo cerite panjang
Entry ringkas macam tajuk kat atas


Yeaaaayyyyyhhhh
Diam tak diam
Setahun sudah Firash
Tarikh keramat 11 November 2014
Aku masih hutang pengalaman bersalin tahun lepas kan??

Alhamdullilah Firash membesar dengan sihatnya
Semoga menjadi anak hang soleh dan menjadi kebanggaan keluarga
Amin....

11 comments:

  1. happy birthday firash !!! semoga jadi anak yang soleh.. insyaallah
    jarang dah ayu jenguk blog mamamyja..

    ReplyDelete
  2. Happy birthday!
    Semoga menjadi anak yang menyenangkan hati ibubapa

    ReplyDelete
  3. pengalaman bersalin memang tak boleh lupa la ,..tiap kali anak meningkat setahun2 umur , mesti teringat.lepas tu sebak sedih semua ada..heheh..selamat hari jadi Firash...

    ReplyDelete
  4. Dah setahun baby firash..moga jdi ank yg soleh buat ibuayah

    ReplyDelete
  5. Sekejapnya dah setahun dah Firash...

    ReplyDelete
  6. Salam singgah petang sabtu dik ayu....tak sedar dah setahun Firash sekejap jer masa berlalu...selamat hari lahir Firash semoga membesar jadi anak yang soleh dan jadi anak yang membanggakan keluarga...amin

    ReplyDelete
  7. alahai hero hensem ni.. dah setahun dah dia =)
    semoga jadi anak soleh yaaaa..

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday Firash Yang Kacak!! Semoga membesar dgn sihat dan menjadi anak yang soleh buat daddy n mummy ye :)

    ReplyDelete
  9. happy birthday firash.
    moga membesar dgn sihat gebu dan cerdik ye :)

    ReplyDelete
  10. Sekejap jah rasa dah setahun firash sayang ni.. Semoga menjadi anak yang solehah ya

    ReplyDelete
  11. Alaaahh. Wallaupun dh lma.. Still nak ucpkan slmat hari lahir hehe

    ReplyDelete

Tabung Firash