Tabung Firash

Monday, 1 February 2016

Hello Februari - Welcome Back hidayuayumie

Assalamualaikum semua
Fuuhhh fuuuhhhhh...
Amboi semak samun blog tak bertuan beberapa bulan 
Ada yang masih mengingat ke idokk ni?..





Hello  Februari
Please be nice too me
Semoga pembukaan Februari ni akan menjadi pembukaan pada rumah usang ku ini
Welcome back hidayuayumie

Ohh sebelum terlupa 
Tarikh hari ni juga merupakan tarikh kelahiran adik bongsu ku
Sama-sama doakan kesejahteraan adik bongsu kesayangaku ni sekali ye




Selamat ulang tahun kelahiran yang ke-19 
Semoga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki 
Kami sayangkan adik
hug hug hug kiss kiss kiss

We love u brother!!

19 comments:

  1. Kakk ayuu. Selamat kembalii hehe. Dikna sntiasa ingat akkkk wuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. diknaaaa...
      rindu adik akak sorang ni
      nanti free akk terjah dikna k

      Delete
  2. Replies
    1. tq firh
      doakan semangat berterusan ye
      hehehehe

      Delete
  3. hehehe.....sama la kita cik ayu.. bersarang lelabah ke sarang apa dah blog kita.. anyway.. welcome back dunia blogging... (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih nadia
      heheh byk nak kene kemaskan ni

      Delete
  4. welcome back dear.. where u go so long? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq mamamyja
      hehehe ala mood hilang mase pergi sabah ari tu..,

      Delete
    2. amboi.. ingatkan firash dapat adik. lama nyepi ;P
      haha

      Delete
  5. Welcome back mummy firash!!! Miss u.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak wanna..
      miss u much too..
      tgu ayu free nanti ayu g lawat blog kak wana yee

      Delete
  6. Happy belated birthday untuk adik Ayu :)

    ReplyDelete
  7. Ayu!!!!! welcome back! ohhh patutlah ia serang blog kakak Farrah MF dia tu sampai sis JM kecundang dan tewas hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tu ayu bukannye sengaja tau sis jm..
      xde niat nak rampas tahkta

      Delete
  8. pastu blog sis JM pun kena serang gak..full lap peluh

    ReplyDelete

Tabung Firash