Tabung Firash

Thursday, 4 February 2016

Mummy Firash Jahit Apa ni?..

Assalamualaikum semua
Hari ni nak berteka-teki la

kelas pertama : ?

kelas kedua : ?

Bulan lepas ketika ketiadaan Firash aku ambil peluang untuk hadirkan diri ke kelas menjahit
So korang rasa aku belajar jahit apa?

Dua kelas yang aku pergi
Kalau korang boleh agak jawapan dengan betul aku ada something untuk korang
Ole-ole dari Sabah yang aku beli belum pon bertuan

Masa ikut suka aku nak bagi sampai bile
Mungkin sampai ade yang bagi jawapan betul

Ini suka-suke
Tak ada paksaan..
Taknak teka pon tak apa..

korang boleh bagi 1 jawapan setiap satu kelas ye..
Baju fesyen apa?

Jawapan tepat akan dapat spesial gift
Yang mencuba insyallah akan dapat jugak

14 comments:

  1. Replies
    1. ehem ehem...
      teka la dress ape dikna
      ade 2 kelas tu..

      Delete
  2. jahit baju (dress, baju kurung, jubah and etc). ahaks
    harap-harap betul. huhuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboii banyaknye jawapan mamamyja...
      nak yang mane ni?

      Delete
    2. hahaha.. nak jawab semuua. boleh ker?

      Delete
  3. Ofcourse la jait bljr jait baju mcm dress or jubah kn

    ReplyDelete
  4. belajar jahit jubah kut... jubah bentuk A kut...

    ReplyDelete
  5. Firash pi mana? jawapan untuk soalan adalah soalan.. mahap.. haha

    ReplyDelete
  6. best Nye. saya pun pergi kelas menjahit sebab nak belajar menjahit jubbah.

    ReplyDelete
  7. Akak nak meneka. Tapi nama fesyen jubah ke baju ke akak blur. Camner nak bagi jawapan tepat ni? ;)

    ReplyDelete
  8. Ayu, akak nak order face mask? Bukak order tak? Nanti akak whatsapp :)

    ReplyDelete
  9. dress cutting A.
    eh? ada lagi ke kuiz ayu ni?
    ke... da ada yg menang?

    ReplyDelete

Tabung Firash