Tabung Firash

Thursday, 25 February 2016

Throwback Majlis Pernikahan dan Walimatulurus Adik

Assalamualaikum semua
Nampak tak bile dah lama cuti
Jadi malas makin menjadi-jadi pulak ye

Ok ni entry terobek mase Raya Cina dulu
Sempena majlis pernikahan adik aku

Kita layan gambar jela ye

 
 Kami the siblings 


 Anak mami yang over ni



Alhamdullilah majlis berjalan dengan lancarnya..
Terima kasih pada yang hadir dan memeriahkan majlis adik aku
Yang datang merewang jugak
Majlis yang dijalankan secara sederhana sahaja

Tahniah kepada adik aku dan adik ipar aku 
Semoga berbahgia sehingga ke jannah
Selamat menjalani tanggujawab sebagai suami isteri dan jugak pelajar kepada keduanya

Isnyaallah akak sentiasa di sini untuk korang
Aminn....

8 comments:

  1. selamat pengantin baru buat adik ayu dan pasangannya

    ReplyDelete
  2. Comel betul pic kawen tu..alahai..suka la kak wana tengok.tahniah pada adik ayu..moga bahagia till jannah..amin

    ReplyDelete
  3. tahniah buat adik ayu.. semoga kekal bahagia hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat adik ayu...meriahnya merah2 gitu

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat pasangan mempelai. Tahniah juga buat Ayu dan family sempena menerima ahli keluarga baru :)

    ReplyDelete
  6. tahniah ayu.
    dpt adik ipar :)
    berkembang keluarga, bertambah meriah ler...

    ReplyDelete

Tabung Firash