Tabung Firash

Thursday, 10 September 2015

Hati Makin Merindui

Assalamualaikum semua
Hampir 3 minggu tak bersiaran kan
Ada yang merindui aku tak?
 
Alhamdullilah telah selamat sampai semenanjung Jumaat lepas lagi
Tapi disebabkan mood rajin yang tak sampai-sampai
Maka aku biarkan ia kekosongan

Kali ni balik masih membujang
Sebab??
En asben pulak menggantikan diri ke Sabah
Anak masih jagaan tokmi dan tokbah di kampung

Dan aku??
Sebab tu mood nak mengupdate ikot balik kampung
Tak pon tertinggal dekat Sabah kott

Oh mybaby
Firash nak masuk 11 bulan dah pon
Dah macam-macam aksi dan gelagat
Makin manja pulak kate adik ipar

Mommy miss you sayang
Alhamdullilah Firash jadi budak yang baik kat sana
Risau jugak menyusahkan umi abah dan adik ipar


Oh angin sampaikan la rindu ku padanya

17 comments:

  1. Ala ciannya..takpe ayu..sabar ya..nnti jumpa baby firash yg comel dan keletah tu ^_^

    ReplyDelete
  2. buat ape kat sabah tu ?? mcm mn lah ye tglkan anak kat kg? huhu...cian firash ye

    ReplyDelete
  3. Firash pun mesti rindukan mommy dia jugak :) nanti jemput firash dkt kg tau :)

    ReplyDelete
  4. oh, bergilir2 rupanya.. dah jumpa firash best x?? cium peluk kuat2. yehuuu

    ReplyDelete
  5. sekejapnya dah nak dekat setahunn... oh Firash...

    ReplyDelete
  6. saya tak boleh berjauhan kalau sejam pun dah terasa lama, tapi kalau terpaksa kena bertahan...

    ReplyDelete
  7. bersabarlah terpaksa berjauhan..

    ReplyDelete
  8. sabar ye...
    skit aje lagi boleh bersatu semua nya :)

    ReplyDelete
  9. Klau lya comform x thn merindui anak

    ReplyDelete
  10. biarpun jarak beribu batu...hati tetap satu
    jom follow blog Fidah
    http://iampiegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sekejap je Firash dah masuk setahun :)

    ReplyDelete
  12. sabar ya Ayu.. geramnya kat Firash bambam tuh.. sekejap jer dah nak setahun..

    ReplyDelete
  13. alorh. sedihnya. comel angat Firash. geram tgk bila dia senyum. semoga kak Ayu bersbar ye hehe

    Little Weirdo

    ReplyDelete
  14. eee geramnya tngk pipi Firash tu..

    ReplyDelete
  15. Sabar ya mummy firash pun rindu tu

    ReplyDelete

Tabung Firash