Tabung Firash

Sunday, 23 August 2015

Selamat Tinggal Semenanjung

Assalamualaikum semua
Doakan perjalanan aku selamat pergi dan balik ye


Wahh dah macam zaman-zaman bercinta pulak
Ehh pernah bercinta ke?
Hahahahahah
Dah rasa macam tu la kiranya

Hati sudah merindui 
En asben dan si bambam Firash
 

21 comments:

  1. akk pi mana ni?
    ole ole please haha

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan buat ayu di sana nanti

    ReplyDelete
  3. bubuy, semoga selamat pergi dan pulang.
    kerja rajin2 yer. hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam singgah sini dik ayu....nak ke mana tu dik ayu...apa2 pun semoga segalanya di permudahkan...selamat pergi dan selamat kembali....

    ReplyDelete
  5. semoga dpermudahkan segala urusan aamin

    ReplyDelete
  6. smoga slamat pergi & kembali...ke mana tuuuu?? eheh :)

    ReplyDelete
  7. mesti rindu punya kalau dah jauh2 tu
    lagilah dengan anak...bertabahlah ye

    ReplyDelete
  8. semoga dipermudah segalanya yer....rindu merindulah yer..

    ReplyDelete
  9. bye bye mummy
    take care
    zafran ok je cikna jaga.
    dun worry

    ReplyDelete
  10. Sabar ye,..nanti tau2 dah kembali ke pangkuan keluarga :)

    ReplyDelete
  11. sabar...berpisah dgn org tersyg..lebih2 lagi pulak..insan yg bergelar anak...huhuhu...
    in shaa allah..ada jalannya nanti nak bersama kembali... jika ianya tuntutan kerja..anggaplah ianya ibadah untuk mu dik.. ;)

    ceria2 ke blog kak elly...
    MY BUSINESS, MY LOVE, MY PASSION ~ BISNES SHAKLEE TURUN TEMURUN...

    ReplyDelete
  12. pegi mana ni? semoga dimudahkan segala urusan..

    Entry terkini
    1. "Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan"
    2. "Lantai Cilik Musim Ke-3"




    ReplyDelete
  13. Moga smuanya d prmudahkn ya ayu

    ReplyDelete
  14. selamat berkursus ye ayu.
    kem salam frens dari melaka ekk :)

    ReplyDelete
  15. semoga dipermudahkan urusan Ayu ya.. nanti calling2 baby lepas rindu =)

    ReplyDelete
  16. selamat tinggal semenanjung? berapa lama?

    ReplyDelete
  17. rindu serindu rindunya.. jgn sedih2.. calling2 selalu

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah, ayu dah selamat kembali ke semnanjung :)

    ReplyDelete
  19. semoga dipermudahkan segala urrusan

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah Ayu dah selamat p dan balik ya.. rindunya kat Ayu.. nampak sangat lama akak tak singgah kat sini..

    ReplyDelete

Tabung Firash