Tabung Firash

Tuesday, 4 August 2015

Goodbye July Hello August

Assalamualaikum semua


Salam Ogos
Diam tak diam
Sekejap betul masa berlalu
Makna kita juga menghampiri hujung tahun bukan
Masih ada yang belum capai taget 2015 ke?
Tak apa masih punya masa kan

Sebulan adik akan berangkat ke India
Atas urusan kerja
Semoga selamat pergi dan selamat balik Dayah

9 comments:

  1. Gitula msh byk yg blm trcapai ni, baru sebhgian huhu

    ReplyDelete
  2. pejam celik pejam celik dah ogos 4 bln lagi nak abis dah..
    cptnya masa berlalu

    ReplyDelete
  3. pejam celik kita da di bulan August...cepat sangat masa berlalu kan dik ayu...semoga apa yang kita impikan utk tahun ni akan tercapai...

    ReplyDelete
  4. Hai Ogos :) Semoga selamat adik Ayu selamat pergi dan balik :)

    ReplyDelete
  5. selamat datang ogos.. lamanya adik Ayu nak ke India.. semoga dia selamat pergi dan balik..

    ReplyDelete
  6. Sekejap je kan dh bulan 8. Rasa mcm baru je masuk 2015

    ReplyDelete
  7. Dah ogos? Kejapnye. dah setel satu sem rupenye.huwarghhhh rindu nakberblog.

    Semoga selamat segalanya utk adik kak ayu yee,semoga sentiase dlm lindungan Allah,in shaa Allah.amin

    ReplyDelete
  8. Semoga adik ayu pergi dan selamat kembali....dan semoga di permudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  9. best nyer ke india.
    bos aida kata, kain sari kat sana murah giler.
    jgn lupa suruh adik beli, ayu.
    kain dia high quality.
    ada tebal, ada nipis.
    but, memang cantik.
    anak bos keje sana :)

    ReplyDelete

Tabung Firash