Tabung Firash

Tuesday, 18 August 2015

SEGMEN RAYA BERSAMA MAMAMYJA

Assalamualaikum semua
Jom sama-sama meriahkan Segmen Raya Bersama Mamamyja
Menarik segmen kali ni
 Boleh cerita sikit tentang raya dan baju raya korang

Sini aku tepek sekeluarga aku

Tahun ni kami tidak bertema
Masing-masing macam lupa nak ambil kisah pada raya tahun ni
Aku dan adik je yang bertema jubah hitam
Tudung dah macam2 kaler
Adik bongsu tertinggal sebab sibuk buat persiapan rumah nenek
Pertama kali beraya di Perak 
Rumah mak abah aku
Selalu kalau balik perak rumah atok nenek 

Sebelum puasa abah aku bertungkus lumus nak siapkan rumah yang baru
Kami beraya pon secara bersederhana tahun ni
Insyallah tahun depan akan ada tema
Berimpian nak menjahit sendiri
Harap menjadi la 

Adik beradik ku
Kami di hari raya ke2
Sila abaikan pakcik aku yang terselit


Kami bertiga tahun ni tidak bertema
Semua baju last minit
Baju Firash daddy jahitkan last-last minit jugak

Maaf la terlebih memebebel pulak
Siapa yang nak join tu cepat-cepat 
Segmen sehingga 30 Ogos 2015 ye

Sila klik sini untuk sertai

14 comments:

  1. Alamak comelnya pic yg last tu..hehe..bkn main happy firash.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Firash happy dapat sebaba lepas ni boleh kumpul duit raya...hehee

      Delete
    2. Haaa lagi2 ada beg duit raya yg Mummy jahitkan :)

      Delete
  2. comel kan Bbwana...akak pun suka

    ReplyDelete
  3. Selamat bersegmen Mommy Firash :)

    ReplyDelete
  4. Lahai geramnya tgk baby firash..comel

    ReplyDelete
  5. salam singgah petang dik ayu....selamat bersegmen dan semoga berjaya...

    ReplyDelete
  6. geramnya tengok si Firash bambam tuh..

    ReplyDelete
  7. xper janji ada baju raya.. ok tahun depan bertungkus lumus menyiapkan baju tema yer.. heheh
    good luck dear

    ReplyDelete
  8. walaupun last minitt..
    hasil terbaik la...
    kita pun x join lagi nih

    ReplyDelete
  9. aida x join lagik.
    sebab xde gambo yg sesuai :)

    ReplyDelete
  10. malu lah tunjuk gamba raye hahaha

    kak ayu raye perak ke,awat tak singgah rumah : D

    ReplyDelete

Tabung Firash