Tabung Firash

Wednesday, 5 August 2015

Entry kekurangan Kata - Semua Benda Nak Masuk Mulut

Assalamualaikum semua
Agak sibuk kebelakangan ni
Kita selit sikit aksi bambam kali ni
 

Bersungguh-sungguh mengunyah tu
tapi alhamdullilah tak semua benda Firash pandai masukan dalam mulut
Mainan dia memang semua nya masuk mulut
Tapi kalau benda yang baru-baru dia kenal memang dia tenung je

13 comments:

  1. Salam singgah pagi dik ayu....comelnya aksi Firsah ni...

    ReplyDelete
  2. Firash membesar dengan sihat :) Sama dengan anak buah Cik Mimie semua nak masuk mulut..kalau dukung tu..keronsang kita pun nak dimakannya...hahaha

    ReplyDelete
  3. kenapa la firash tu comel sangat..geram tau aunty wana tengok..hihi

    ReplyDelete
  4. Gusi gatal tu kan smua nak gigit

    ReplyDelete
  5. Gusi gatal tu kan smua nak gigit

    ReplyDelete
  6. budak-budak kecik memang macam tuh.. kena plak gatal gusi nak tumbuh gigi..

    ReplyDelete
  7. Tgh geram lah tu,..gatal gusi :)

    ReplyDelete
  8. adoii geram lah pulak. same dgn anak buah kite, haha asyik nak gigit2 je.gatal gusi lettew.

    ReplyDelete
  9. elok la tenung dulu firash.
    tak semua benda firash bleh masuk mulut tau :)
    good boy!

    ReplyDelete
  10. Sma la ngn zara ni. Jnuh dok perati dia..

    ReplyDelete

Tabung Firash