Tabung Firash

Wednesday, 19 August 2015

Entry Kekurangan Kata - Firash pon Nak Main Bowling

Assalamualaikum semua
Ahad lepas berjalan-jalan dengan sepupu sepapat aku 
Kami ke Setia City Mall
Saja nak melepaskan gian masing-masing

Sambil layan telatah anak ni
First time jumpa bola besar katanya
Suka betul Firash kan

11 comments:

  1. Wah, Firash nak main boling..Aunty mimi nk join boleh? :)

    ReplyDelete
  2. amboi sukanya dia dpt bola bowling..
    selfie dgn bola pun jadi la kan

    ReplyDelete
  3. ijat siap baring kat lane lagi, ayu.
    segan kita dibuatnya...

    ReplyDelete
  4. awat comel sangat ni !! acik geeewam la cenggini..

    ReplyDelete
  5. Comellllll! Dia tak minta bawa balik ke bola besar tu?

    ReplyDelete
  6. kalau die angkat bola tu dah boleh jd abam sado haha go firash!

    ReplyDelete
  7. kalau die angkat bola tu dah boleh jd abam sado haha go firash!

    ReplyDelete
  8. Comelnya firash dengan bola besar tu....

    ReplyDelete
  9. eee...comelnya!
    geram tengok pipi labuh tu
    muah ciked! =)

    ReplyDelete
  10. sukanya dia.. Firash pun nak main bowling jugak..

    ReplyDelete

Tabung Firash