Tabung Firash

Tuesday, 4 August 2015

Bonanza Sushi King Ogos 2015

Assalamualaikum semua
Macam biasa setiap kali bonanza Sushi King akan hantar peringatan
Mujur ada mesej ni
Kalau tak memang aku tak tahu
Yela sejak-sejak GST ni memang belum jejak ke SK lagi


Sepinggan hanya RM 3.18 sen termasuk gst
Kesemua jenis yang berada di kaiten ye
Tak boleh order tak boleh take away

Firash mummy suap bubur mekdi je
Sebab dia pantang tengok orang makan
So nak taknak kene suapkan sesuatu jugak

Ni adik aku yang akan berangkat ke India esok
Tengok la banyak mana kami bedal semalam
Selagi perut belum penuh selagi tu la kami sumbat

So pada yang kaki sushi macam aku moh la bergegas ke Sushi King berdekatan
Sampai khamis ni je
Pastikan ada member card ye

11 comments:

  1. Uishh byknya ayu mkn hihi..sekali skala lyn juga sushi ni

    ReplyDelete
  2. sedap ya ayu...
    x pernah merasa
    tapi teringin acaner tu :)

    ReplyDelete
  3. Uishh byknya ayu mkn hihi..sekali skala lyn juga sushi ni

    ReplyDelete
  4. Wah bukan main tinggi lagi pinggan tu ayu..hihik..kak wana x berapa boleh nak telan sushi..huhu

    ReplyDelete
  5. Wahh..makan sushi....Diana tak pernah lagi makan sushi ni...teringin juga nak merasanya....hihi

    ReplyDelete
  6. Amboi tingginya pinggan...hehehe..ala, Cik Mimie bukan kaki sushi..xleh geng ngan ayu..hehehe

    ReplyDelete
  7. wah banyaknya makan.. nasib laa pinggan tu tak boleh makan sekali kan.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. Amboi,..memang kaki sushi ni! :)

    ReplyDelete
  9. Mak ai, betul2 melantak ni kak ayu 😂😂😂

    ReplyDelete
  10. aida x pernah masuk SK sebab x pernah makan sushi.
    sedap ekk?
    anak2 aje makan sushi :)

    ReplyDelete
  11. Meriahnyaaa mkan.. Penuh pinggan kt meja..

    ReplyDelete

Tabung Firash