Tabung Firash

Thursday, 20 August 2015

Roti Bakar Untuk Firash

Assalamualaikum semua
Kali ni nak share sikit makanan snek or snek jejari untuk Firash

Aku buatkan Firash jejari roti bakar
Hmm sedap mummy pon tumpang makan sekali
Mummy tambah sikit unsulted butter dalam pan
Pastu mummy bakar dalam tu je

Tak guna oven sebab mummy malas
heheheh



Tengok la bersemangat Firash makan
Memang suka betul la dia dengan roti ni
Mula-mula aku risau jugak nak bagi dengan saiz panjang takot terjolok
Tapi alhamdullilah Firash pandai kawal masuk roti dalam mulut


13 comments:

  1. alahai sayang.
    finger food terbaik ni, ayu.
    tak payah beli biskut kat luar :)
    buat rangup skit, da jadik biskut.

    ReplyDelete
  2. sedap aiiihh aunty tgk walaupun roti bakar :)

    ReplyDelete
  3. tengok dia makan.. aduii cam nak cubit2 dia tuh. hehe

    ReplyDelete
  4. muka seronok dapat makan sedap eh

    ReplyDelete
  5. alah..comel nya..makan sambil senyum.mesti suka sangt tu...

    ReplyDelete
  6. Comelnya! Ceria betul si Firash ni :)

    ReplyDelete
  7. Alalala..geram tgk Firash..Comel sgt :) mkn pun comel..hehe

    ReplyDelete
  8. bukan kata baby je suka.. kalo roti bakaq ni.. cem mana pun sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi betul tu. Takkan tolak punya :)

      Delete
  9. wahhh die dah mkn roti pulak lahh

    semoga membesar jd anak yg soleh yee Firash !

    ReplyDelete
  10. Comelnya firash makan roti bakar tu...sedap yer firash roti mama buat....hihi...

    ReplyDelete
  11. comel aje dia dok sonok
    makan air tangan mummy dia

    ReplyDelete
  12. Nampak Firash gembira dengan makanannya..

    ReplyDelete

Tabung Firash