Tabung Firash

Friday, 2 October 2015

Selamat Tinggal September, Hello Oktober

Assalamualaikum semua
Alhamdullilah masih kite bersua di bulan yang baru
Selamat tinggal pada September yang penuh dengan kesibukkan
Entry tak berupdate
Banyak sangat yang tertangguh
Rakan2 top sweetcandy pon tak sempat nak buat entry
Insyallah aku akan pos sekali gus punye
Tunggu ye 





Suprise me
Inspire me
bring only good things
Insyaallah


Salam aidiladha jugak 
Gambar throwback selitt
Alhamdullilah setel aqiqah Firash sekali 
Buat makan kecik2 je

Alhamdullilah makin bertambah 3 ahli keluarga
Raya Puasa tahun lepas Firash dan Haikal masing-masing dalam perut lagi
Tahun ni bertambah dua cucu dan sorang menantu dan bakal lagi cucu sorang insyaallah



16 comments:

  1. Hai Mommy Firash.. Happy October :) hehehe..

    ReplyDelete
  2. mamamyja singgah sini.. heheheh
    sama lah kita busy memanjang

    ReplyDelete
  3. salam singgah sini dik ayu....selamat kembali d bulan 10 ini...akak pun bulan september tu sibuk memanjang sebab seorang staff bercuti selama sebulan...InsyAllah 12hb ni dia dah kembali bertugas....

    ReplyDelete
  4. Asalam..khaty singgah sini..lama tak BW sini..dah selesai majlis akikah firash..lega kan..

    Jemput baca entry terbaru khaty DRAMA TV / MOVIE FEVERET | Cabaran7Hari

    ReplyDelete
  5. Salam, Ayu! Lama tak menjengah sini. Ayu sihat? Busy ke sekarang?

    ReplyDelete
  6. Lamanya x singgah cne ..ayu pun telan timbul Hehehe

    ReplyDelete
  7. lama akak tak singgah kat sini ya.. Nampak sangat busy betul akak nih..

    ReplyDelete
  8. hye mommy !

    lama tak jenguk sini.. mana Firash.. ?

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah. keluarga makin bertambah :)

    ReplyDelete
  10. hai Ayu.. lama tak singgah sni.
    kejap je.. pejam celik pejam celik..

    ReplyDelete
  11. Assalamulaikum ayu lama tak singgah sini

    ReplyDelete
  12. hai hadyu ayumie salam aidil adha...saya tak sempat nak buat entri aidil adha

    ReplyDelete

Tabung Firash