Tabung Firash

Friday, 18 July 2014

23 minggu - Scan lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera
wahhh macam nak bagi ucapan Hari Guru pulak

Oleh disebabkan kerisauan yang melampau oleh en asben yang membuatkan aku naik gubra
So kitaorang decide untuk scan lagi sekali


Apa yang membuatkan kami laki bini tak tentu pasal ni?
Adalah disebabkan tindakan babyku yang kerap sangat bergerak smpai mummy ase lelah
Tapi apa pulak kate doktor?
Alhamdullillah lebih bagus baby aktif dalam kandungan dari xrase pergerakkan
Ingat lagi satu hari tu baby tak bergerak
ataupun mungkin aku yang tak perasan disebabkan keadaan diri yang terlampau letih
ataupun baby pon ikott penat same?
Itu aku tak pasti
Tapi yang pasti aku memang rasa tak sedap hati langsung
Mau tak, selalu sampai sakit2 perut aku dibuatnye
Tapi pada sehari tu tak ada rasa pergerakkan
Rasa nak menangis pon ade
Tetapi keesokkan harinya baby pon aktif seperti biasa..

Kitaorang scan pon sebab en asben masih tak puas hati akan jantina baby
Yela scan pertama mungkin laen, bile kedua laen pulak
Sebab kes ni terjadi lepas kawan en asben berkongsi pengalaman anak pertamanye
Scan pertama lain, scan kali kedua laen tapi bila keluar lain
Camno tu???

Tu kan kuasa Allah
Dah rezeki ditulis macam tu kn?

Doktor kate baby sihat and aktif sangat
tak apa asalkan baby gerak
berat pon baby kate normal dalam 600 gram
en asben pertikaikan perut aku kecik
yela lebih baik camni dari baby besar susah nak besalin
lagi pulak baru nak masuk 6 bulan 
Selalunya kandungan umur 7 bulan baru perut membesar mendadak
waaaaahh tak dapat aku bayangkan

Kali ni en asben memang lagi xpuas hati
Sebabnya xdapat nak tengok betul2 kedudukan baby
Mane tidak nye
Dah terlampau aktif
Doktor tunjuk pon masih blur2 je laki aku ni..
Tapi awal2 memang jelas suda
Kesian en asben..
Bulan depan scan lagi ye sayang!!!
hehehheheh

bulan puasa waktu operasi pon lain

mcm tu lah en asben bile diajak bergambooo

No comments:

Post a Comment

Tabung Firash