Tabung Firash

Sunday, 27 July 2014

Salam Hari Raya Aidilfitri 1435H


 Alhamdullilah lagi beberapa hari lagi kite nak sambut bulan syawal
dan aku dah pon selamat sampai kampung mertua
Tahun pertama beraya dgn suami dan tempat baru
Tapi xdapat pakai baju raye disebabkan faktor perutku yg semakin membesar

Ingat nak cari jubah je
tp tula masalah bile kaler baju laen dr yang laen
memang lah tersangat payah
en asben kate nanti cari2 lah kot2 ade rezeki
tapi kalau xjumpe camne?
pakai jela mane yang ade mak buyong oi
xsedondon pon raye tetap raya kn

Amboii awalnya cuti raya
al-maklumla bile dah bawak budak ni memang macam2 la peelnye kan
setiap sejam nak cari toilet
pingang sakit2 xtahan duduk lame2 dalam kereta
mampu ke aku nak tahan 12jam perjalanan??
xmampu den oiiii
so keputusan balik lah kampung awal balik klang pon awal
pasai aku raye ke-3 dah kene korje

Apa2 pun Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin



No comments:

Post a Comment

Tabung Firash