Tabung Firash

Thursday, 28 August 2014

Barut Baby by En Asben

Penangan mesin baru ke penangan baby baru
Tula aku rase en asebn yang lebih xcted dr aku kalau bab2 baby ni

maklumla mesin jahit sebelum ni aku pakai yang mini global tu je
tak selesa katenye
sekrang ade yang besar senang lah sikit kerjanya
jangan xtau en asben lagi pakai menjahit dari aku
Orang kate hasil tangan lelaki lebih halus
teliti betul en asben kalau bab menjahit 

ok testing2

siap potong dah

maaf deh en asben
terpaksa crop pic awok yang keseksian itu
kekekek

taraaaa

depan pic katoon2
dalam gune plain
disebabkan en asben yang buat
laen kali aku sertakan dgn tutorial insyaallah 







6 comments:

  1. Wah, bertuahnya baby dpt pakai barut yg ayah buatkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ye.. mmg bertuah laaa... lebih baik buat farah rase berbaloi2 sgt dr beli tauu

      Delete
  2. waaa... bagusnya ayh baby yang semangat buatkan tuk anknya barut.. :)
    bertuahnya...

    ReplyDelete
  3. ye ye...rini da masuk 8 keping barut dah siap tu.. kite lak yang pening

    ReplyDelete
  4. wow jahit sendiri barut baby ni???? superb. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehhe.. xsusah pon hannis.. semua dihujung jari lah katekan... tinggal nk ng xnk jee

      Delete

Tabung Firash