Tabung Firash

Tuesday 26 August 2014

Brother NV950 Kini Dalam Genggaman

Ahad lepas kan aku kate pergi amek my baby baru lepas scan
kalau igt impian aku kat sini
akhirnya tercapai jugak

Pergi sampai cheras kat LSN
Aku deal dgn kak norainah dari fesbuk aku tuu
Beliua dealer untuk LSN
Disebabkan aku tak pernah tengok mesin secara live
nak jugak aku tengok

Walaupon dah smpai kedai aku still deal dgn kak norainah tu
Sebab harga yg ditawarkan jaoh lebih murah
ikot promo mase raya ritu tapi ade kasi lagi diskaun lagi  tu
Terima Kasih kak
Katenya deal dgn boss kedai tu dan dapat harga tu last utk aku
alhamdullilah
rezeki aku kott mase tuu
aku beli pakej tulip

Mesin jahit & sulam Brother NV950 + Software Sulaman + 5,000 design Sulam

ni harga mase promo raye
skrang harga da berubah RM 3,499.00



keadaan kedai tingkat atas
bawah barang2 display je katenye

sofware dgn pendrive blm dpt lagi sebab orang yg incharge tu cuti sakit pulak
so dorang akan anta by pos nanti.

Mase ni en asben testing2 bobbin tuu...
laen kali aku kasi review lagi ok..
sekarang ni mcm buzy sangat

Alhamdullilah akhirnya dalam dakapan

6 comments:

  1. Bestnya! Mcm2 projek jahit boleh buat ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah farah... skrg en asben xkasi pegang mesin jahit lame2 sgt... kene slow.. dlm pale ni da byk projek pikir ni

      Delete
  2. bestnya ada mesin jait sendiri.. teringin jgk nak ada 1.. tp belum berpeluang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah kalau ae rezeki mesti dapat,, 2 thun menjadi idaman ni... akhirnye jatuh ke tangan jugak,, t xtau bile nk mule

      Delete
  3. bestnya ada mesin jahit macam ni, tambah semangat nak menjahit.. saya pun teringin mesin mcm ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah...
      Kalau ade minat bleh teruskn..
      Mane tau nnt dpt mesin lg best dr ni

      Delete