Tabung Firash

Wednesday, 25 February 2015

Entry Kekurangan Kata #1 - Macam2 Gaya Anak Mummy

Assalamualaikum semua
Biarkan gambar berbicara

Comel tak anak mummy

37 comments:

  1. alalalala Firash..
    Ayue pinjam Firash semalam boleh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi2 kak sofu..
      mane boleh nak pinjam2 nie,,
      ahahah

      Delete
  2. ala omeinyer anak mummy nih.. ayu, gegetkan dia untuk mamamyja eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhha sianla firash,,
      mummy pon xpuas geget lagi nie,,
      geram sbb kene gegt pon xde respon je kadang tuu

      Delete
  3. alahai.. sedapnye Firash tidur. Comey jek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak je sedap ng lena tidoo
      15 minit je bangon dah

      Delete
  4. Alolo comelnya ank mama ni, bahagianya bila ada Ank kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu lya..
      klau ase nak marah tu kenangkan anak
      mesti akan snyum sorg2 punya

      Delete
  5. Comelnya dia...banyak gaya cara tidor dia...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha mcm2 pesen kak diana...
      gaya tangan letak kat dahi pon ade dah skg ni

      Delete
  6. comelnyaaa alahaii. suka tengok bebudak kecik gini ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha tgk anak org pon geram
      ni lagi lah anak sndiri

      Delete
  7. haha..kiut betul la gaya firash tu tidur..geram2.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mummy dia yang hari2 tgk pon geram kak wana

      Delete
  8. Replies
    1. tgh azan ade
      tgh pikir ade
      mcm2 parih

      Delete
  9. Replies
    1. hehehhhe biase la budak2 kan,,'
      nanti dah nakal xtau la comell lg x

      Delete
  10. alalalalala comelnyaaa la haaaiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheeh tgk la anak sape kan..
      kekekekke

      Delete
  11. comel sangat la firash..geram tengok

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. btl tu arz
      rasa damai jee..
      ayu kalau pandai amek gamba cm arz mmg dah byk koleksi firash tido da

      Delete
  13. damai dan tenang je Firash bobok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela tu kak..
      kalau tgk mesti rase tenang je

      Delete
  14. geramnya tengok Firash nih.. kalau laa ada kat depan mata ni sekarang.. abis kena cubit2 geram..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaa meh la kak .. mai2 cubit firash

      Delete
  15. geram Cik ash nak peluk firash

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh la dtg sini kak ekin...
      heheheh meh pelok firash

      Delete

Tabung Firash