Tabung Firash

Saturday, 28 February 2015

Selamat Pengantin Baru Adi & Fida

Assalamualaikum semua

Aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru Seminggu kepada Adi & Fida
Majlis diadakan di Dewan Balai Polis Subang Jaya


Tahniah pada Adi dan Kak Fida
Semoga berkekalan hingga ke jannah
Dapat cepat baby nanti leh geng dengan Firash

Ni majlis perkahwinan pertama yang kami bertiga pergi
Aku agak payah jugak la nak cari baju
Maklumla baju2 semua dah tak sesuai nak BF anak dah

Angkut mane yang muat dan longgar
Nasib baik lah Firash jadi budak baik tauu

meh belanje budak baik ni



21 comments:

  1. Salam singgah petang dik ayu...comelnya Firash pakai baju colour merah....akak ucapkan semoga kedua mempelai berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  2. Amboi..amboi...smartnya Firash! Tak meragam dia ayu gi tempat ramai orang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh lupa pula. Tahniah buat pasangan mempelai yang diraikan :)

      Delete
    2. tula baik je firash..
      cume ternganga2 je

      Delete
  3. Tahniah buat pengantin..:)
    Amboi Firash hensem tul ngan baju merah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe hensem dah firash
      terima kasih kak sofu

      Delete
  4. bagusnya Firash.. good boy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye yeee bgus kan,,
      sllu tpt pertama dia pergi mmg dia baik tauu

      Delete
    2. bagus laa macam tuh.. tak laa risau sangat.. mungkin dia baru nak menyesuaikan diri kat tempat baru, tuh dia boleh jadi baik..

      Delete
    3. hahah sekarang ni firash pon dah besar
      pandai dah dia sesuaikan diri kat tempat orng
      tapi kalau kat rumah
      alahaiii manjenye sampai mummy daddy xdan nak buat keje kak eyda

      Delete
  5. awww . hensom nyaaa firashhh :D

    ReplyDelete
  6. Tembamnya Firash :) Geram tgk... :)

    ReplyDelete
  7. Slmt pgntin baru buat bff ayu

    ReplyDelete
  8. tahniah pengantin baru. alhamdulillah, satu lagi masjid sudah terbina :) alolo Firash, comei je dia pakai baju merah tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee alaa pakai baju merah jeke comell

      Delete
  9. selamat pengantin baru. hehehe

    ReplyDelete
  10. Serba merahnya. Selamat pengantin baru

    ReplyDelete

Tabung Firash