Tabung Firash

Wednesday, 17 September 2014

Liebster Award #3 by kak Farrah

Assalamualaikum
Kali ni di tag oleh kak farrah
eh ehhh kite tag dia kite pulak kene tag
Thanx kak sudi letak link saya dlm blog akk tuh

Soalan dari kak farah

1. 3 perkara yang anda titikberatkan pada blog anda
hmmm cmne nak jawab ni ea?? hehhehe

2.  3 perkara yang boleh ceriakan hari anda
-melihat senyuman dan gelak tawa en asben
-merasa tindak balas pergerakan baby dlm kandungan bile kite berinteraksi dgnnya.
-Bila dapat berkumpul dengan ahli keluarga

3. 3 lagu utama yang ada dalam playlist
-xde playlist, cmne ea?? sbb dengar lagu yang keluar kat radio je pon.. nak ingat name lagu pon payah

4. 3 benda utama dalam beg/dompet/beg tangan
-henpon+powerbank
-kunci kereta,rumah
-wallet

5. 3 perkara yang buat anda grrrrr marah!
-orang yang bawak kereta yang menyusahkan orang laen, macam tak bagi signal terus mencelah (memang selalu buat dosa kering bile drive)
- buat cerita tanpa usul periksa
- bila nak cepat semuanye jadi lambat

6.  3 destinasi percutian idaman
- menunaikan umrah pon dikira percutian jugak kan?
- tempat yang boleh tengok pemandangan dasar laut
- tak kisah mane2 asalkan bersama orang tersayang

7. 3 bau/haruman kegemaran
- Escada sunset
- Lancome
- bau haruman dari en asben la heehehhe

8. 3 rancangan TV (TV Show) yang anda ikuti
-Running Man
- Maharajalawak dan seangkatannya
- Star King

9. 3 buku/novel yang anda suka
- I Love You, Stupid, Melur Jelita
- Suamiku tak Romantik Tapi Austik, Farisha Imani
- Mekar Di Hati

10. 3 perkara yang anda suka buat pada masa lapang
-Menjahit / berkraf
-0n9 cari idea2 baru 
- Menghabiskan mase dengan en asben

11. 3 perkara tentang diri anda yang ingin dikongsi
- tak suka biarkan orang menunggu
- suka berkawan, tapi bukan jenis ramah pada mulanya
- pecinta haiwan

Kali ni tak ada lah ambo nok tag ke sape2
Sekadar menjawab soalan je

8 comments:

  1. ada yang sama macam mama...hihi

    lebih-lebih lagi bab orang bawak kereta tu... isk geram betul ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau dah mama memang ganas bawak kete... heeee tau tak ape, xboleh betul tgk org yg bawak kete mcm xde lesen kereta...

      Delete
  2. kalau nak tgok dasar laut pulau perhentianlah paling menarik ..kalau negara jiran pulau krabi,thailand :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula.. mmg nak sangat pergi.. ritu igt nak jugak pergi honeymoon sama ade perhentian,pulau redang o kat sabah tu.. tp sebab dah xsempat nak pergi terpaksa la kuburkan hasrat tu

      Delete
  3. Kita geng. Suka jugak running man. Pn sama tak suka org tgu kita. Macam bersalah sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheh... tgk berulang2 pon tak ape..
      tau xape kak,memang kite lak yang kelam kabut kalau org dok tggu..

      Delete
  4. suka running man, raja lawak dan star king..kita SERUPA hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh same pulok kite ye kak JM
      Suke tgk cte gelak2 ni

      Delete

Tabung Firash