Tabung Firash

Monday, 22 September 2014

Sepupu Baru Ku - Nureen Rizqiyna Safyya

Assalamualaikum semua
Alhamdullilah dapat jugak aku tatap wajah sepupu baru aku
Pakcik aku yang berkawen pada Ogos tahun lepas dan istrinya selamat lahirkan puteri sulong pada bulan puasa lepas

Kini puteri sulong mereka masuk 2 bulan lebih dah
Aishh patutnya kita yang pergi melawat
ni dah kes terbalik dorang pulak datang rumah

Pape pon terima kasih Paman Somat and Acik Su sudi datang teratak ayu yang tak seberapa
Orang kuat jalan ni memang tak kisah berjalan sakan kan?
Katanya hujung2 minggu memang xlekat dekat umah

En asben tak abis2 puji anak dorang sebab senang 
Apa yang senang pon tak tahu

Yelah katenye senang je nak tidur
Kuat menyembang
Tak banyak meragam
Nak kat orang

Hahahaha nampak muke berseri en asben terpancar
Baru pegang anak orang 
Belum anak sendiri lagi tuu


Ni lah rupe anak dorang
Ommmmeeelll sangat okeyh

Nureen Rizqiyna Safyya
Amboii name xmo kalah


22 comments:

  1. kakak ipar ku sayang.
    mohon terjah sini jap. =P

    http://farhana-mohamad.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik adik ipar kesayangan... hehehehh tq

      Delete
  2. PPPPERGGGGGGHHHH...pipi dia..geram nak gigit gigit....heheheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha.. mmg abis kene geget da kelmarin nia
      geram betul,sampai merah2

      Delete
  3. Makk aihhh. geram scha jadinyaaaaa. Hahahha

    Scha follow sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehheheh.. ye mmg nak bg scha geram pon...
      tq scha sudi

      Delete
  4. Replies
    1. eheheheh comel2... geram sangat, baru tgk anak orang ni kak ros

      Delete
  5. Amboi pipi die..rasa nak cubit2 je..geram tgok...hehehe..tahniah dapat ahli keluarga baru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq cik mimie
      alhamdullilah.. sepupu pon nanti sebaya dgn anak pulak...

      Delete
  6. Alahai, geramnya tengok pipi dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... memang nak kasi kak farrah geram pon... hhehehe geram yang tak tertahan ha

      Delete
  7. comelnya.. geram nak cium pipi dia :)
    follow sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee geram kan??
      thanx sudi singgah and follow

      Delete
  8. Bambamnya bby.. :)
    Pnjngnya nma.. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee bambam kan??... skrang kan trend name 3.. name baby mimie lak??

      Delete
  9. Debabnya..baby mana-mana pun memang comel. Ni yang teringin nak baby lagi ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee btl tu kak.. sume baby comel2 geram nak gomol semuanye...
      amboii kalau dah teringin tu ape lagi mama
      heheheheeh (gelak jaat)

      Delete

Tabung Firash