Tabung Firash

Saturday, 7 March 2015

Bengkel Fitness - UPM

Assalamualaikum semua
Selamat pagi

Hari ni aku nak war2kan semua
Aktiviti fitness
Sesiapa yang berdekatan boleh lah join ye
Terbuka kepada sesiapa pon

Hanya RM 2 sahaja seorang
Tak rugi kalau nak sihat

Bertarikh 14 MAC 2015 
Masa : 2 PETANG
Tempat : DEWAN PUTRA 2

Tu nampak tak tu Nur Hidayah tu
Kalau ada sesiapa kenal bekas atlit sukan Gimnastik Berirama

Itulah adik aku
Percaya atau tak terpulangla
Wahahahahaha

Dia juga yang suruh aku datang
Katanye "ADA BRAN"

Tengok la dayah oiii kalau freee
Hahahahah ngelat

17 comments:

  1. Cik Mimie percaya dayah tu adik Ayu, sebab ada iras2 :) wah, kalau dekat boleh join..lagi2 ada zumba..bestnye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha best mmg best
      tp kalau kene sekali mmg balik patah pinggang la jwbnye

      Delete
  2. wah, ada zumba dance! bestnya! adik saya join la kot. dia duk UPM. hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha yeke amy..
      nnt g tnya dia join ke x ye

      Delete
  3. menarik gak nih..leh jumpa BOBO hihih

    ReplyDelete
  4. mamamyja percaya, sebab ada iras2 sikit. best tu. g lah luangkan masa sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke same
      tapi ramai kate muke ktorang adik beradik memang tak sama semuanya

      Delete
  5. murah jer RM2...kalau dekat leh jugak sy jenguk2 hihihih

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. syok la
      larat dgn tak larat je kak ekin

      Delete
    2. Hihihi jolo doh tu larat n tak larat je nanti

      Delete
  7. Murahnya rm 2 jer. Best kalau dapat berzumba

    ReplyDelete

Tabung Firash