Tabung Firash

Friday, 27 March 2015

Terima Kasih Kerana Sabar Menunggu

Assalamualaikum semua
Salam Jumaat
Moga Jumaat kali ni lebih berkat
Insyaallah

Maaf pada sweet candyku bulan lepas
Hadiah korang baru nak di pos
Tapi al maklumla kesibukkan betul

Semalam kirim dengan en asben 
Sebab nak bayar segala jenis bil kan


  Cik Fafa, Cik Mimie, Dikna, Kak Farrah, & Nadnad
Terima kasih sebab sabar menunggu

Kepada mamamyja yang masih lagi tak menuntut tu
Xmo hadiah ke?
Bile2 boleh sebab kalau mintak awal2 pon takot lambat jugak nak smpai ye
hehehehe

11 comments:

  1. Tahniah kepada semua.. Mesti hadiah istimewa dari Ayu nih..

    ReplyDelete
  2. Wahh...bestnya dapat hadiah....tahniah kepada semuanya...

    ReplyDelete
  3. E eh...ada something utk kitalah :) sengihhhhhhh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooops lupa lak....thanks so much, Ayu :)

      Delete
  4. Tahniah kepada yang dapat tu. Mesti istimewa hadiah dari Ayu ni.

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat mereka...jeleznya lah hai

    ReplyDelete
  6. Dah selamat sampai :) Terima kasih :)

    ReplyDelete
  7. sob sob kita tak dapat jadi sweet candy..
    last month kita sour candy ='(

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat semua... untung orang yang dapat tu...

    ReplyDelete
  9. tahniah semua...
    kena jadi sweet candy bln april la camni

    ReplyDelete

Tabung Firash