Tabung Firash

Tuesday, 3 March 2015

Semakan Result SPM 2014

Assalamualaikum semua
Dah petang baru sibuk nak update..

Mane yang sedia tahu keputusan SPM telah pon dikeluarkan hari ni
Adik aku salah seorang calonnya

Aku masih belum dapat lagi keputusan adik aku
Pasal berahsia sangat tuuu...
Sekarang tengah berjimba2 dengan kawan2 dia

Ape pon keputusan adik
Akak akan tetap sokong


Sekarang nak cek keputusan pon boleh melalui SMS tauu


18 comments:

  1. itulah, semuanya dihujung jari.. mudah dan cepat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu kak eyda..
      semuanye tekan2 je kan

      Delete
  2. dulu pakai sms, saya nak tengok dapat plkn ke tak. hehehe. kalau result SPM. xde lak masa tu rasanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula mase akk dulu pon xde lah nak cek pon gune sms

      Delete
  3. Camne result adik..ok x? Adik yana sume lulus..huhh
    Btw, klik promot content skali ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa boleh laaa...
      xde yang gagal alhmdullilahh

      Delete
  4. Semoga yg terlibat dpt kepurtusan cemerlang

    ReplyDelete
  5. Sekarang nak tahu keputusan pun senang...kalau time kita dulu kena beratur amik kat skolah..xde sms semua ni..hee

    ReplyDelete
  6. Lya da Ank sedara je spm last year.

    ReplyDelete
  7. moga adik ayu dapat result yang bagus.. :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah semua yang berjaya
    Anak buah + cousin akak pun berjaya dgn cemerlang

    ReplyDelete
  9. skrg ni semua di hujung jari je

    ReplyDelete
  10. camner result? mesti gempak kan? tahniah buat adik ayu..

    ReplyDelete
  11. Untung budak sekarang, semuanya dihujung jari. Mesti gempak adik ayu punya result.

    ReplyDelete

Tabung Firash