Tabung Firash

Wednesday, 4 March 2015

Entry kekurangan Kata - Firash Buat Muka

Assalamualaikum

Mulakan pagi anda dengan senyuman...
Jangan jadi macam budak nie
Pagi2 dah buat muke

33 comments:

  1. ishhh geramnya kat budak tecik nih..

    ReplyDelete
  2. hihihi ade bayinya lagi galau iya mba :)

    ReplyDelete
  3. alolo.. tomeinya dia buat muka macam tu. hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaahah budak kalau buat muke cmne pon comell kan..
      cube la kite yg dah tua ni
      mau kene sound je

      Delete
  4. Buat muka comel ..kan??hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha mmg pagi2 je buat muke cmtu..
      ikott sape tah

      Delete
  5. Assalam ayu,
    alololooooooooooooooo
    bam bam pipi
    eiiiiiiiiiiiiiii geram

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumslm..
      heheheh bambam ikott mumy la ni

      Delete
  6. Amboi..monyok nyer. Tak dapat susu ye?

    ReplyDelete
  7. Amboi PP Firash kemain tembam lagi..hehe :)

    ReplyDelete
  8. hehhe belum dpt susu kot tu yg masyammm je muka tu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni suke ikott muke daddy ni
      suka tunjuk muka masam

      Delete
  9. Knp dgn baby firash, mrajuk erkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum pernah merajuk lg rasanye
      mmg style dia la gitu tuu

      Delete
  10. aloo..alo...comelnya firash..dah pandai buat macam2 memek muka ya..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula ikot sangat muke daddy dia tuu,,
      nak buat muke je kejenye

      Delete
  11. errrrrr...mama firash masa ngandung suka wat muka gini tak hehehe
    sure comel mama buat gini sebab tu firash pun comelsss

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamakkk
      comell la budak2 bua kak sofu
      kalau mak budak buat tu buat orang loya tekak je
      hahaaah

      Delete
  12. assalam Firash..auntie JM nk cium sikit boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh2 auntie JM
      meh la jumpe kite kat sini

      Delete
  13. alololo, dak bambam nih. geget sikit yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. heehehe abis merah2 nanti kene geget ng mamamyja

      Delete
  14. Hihihihi comel.firash buat muka

    ReplyDelete
  15. Buat muka comel yer. Memang nak kena gigit ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha budak kalau gini mmg comel buat muke cmne pon
      cer kalau budak besar

      Delete

Tabung Firash