Tabung Firash

Saturday, 25 July 2015

Demam Lagi - Ada ' benda' ikut Firash balik

Assalamualaikum semua
Masih ada yang bercuti lagi ke
Atau baru nak cuti

Entry sepatutnya minggu lepas
buzy sangat sampai tak ada masa nak update

Curi mase update entry Firash yang demam ni
Minggu lepas

Sambungan entry lain


Balik dari kampung je terus panas badannya
Dua malam meragam
Hari ni alhamdullilah sihat

12 comments:

  1. Alhamdulillah...moga cepat sihat Firash

    ReplyDelete
  2. Semoga Firash cepat sembuh...sian Firash asik demam je..

    ReplyDelete
  3. pasang ayat quran selalu la Ayu.. biar je rotate bacaan tu..

    ReplyDelete
  4. biasa org2 tua ckp mcm tu la hihihi

    ReplyDelete
  5. Cara mudah selalu bisikkan kat telinga dia ayat kursi..
    Bukan kata baby, kita yg besar nie pun boleh kena ketegur nie..
    Anak sha sampai masuk spital.. Pengalaman nie ayu..

    ReplyDelete
  6. alahai sian boy sorang ni.
    moga cepat sihat ye darling :)

    ReplyDelete
  7. semoga Firash cepat sembuh.. selalu laa pasangkan ayat al Quran kat umah.. in shaa Allah nanti2 ok laa..

    ReplyDelete
  8. Allah. Semoga Firash sentiase dilindungi selalu ;)
    Kak ayu bertabah lah yee. Budak nak membesar kot.

    ReplyDelete
  9. Tkut bila dgr ada 'bnda' ngikut ni..

    ReplyDelete

Tabung Firash