Tabung Firash

Thursday, 30 July 2015

Siapa Punya Ni??

Assalamualaikum semua
Semalam pergi klinik baru sempat nak pos hadiah yang dah berkurun lamanya 
Maaf atas kelewatan
Gara-gara abis setem
Terpaksa tunggu masa yang sesuai untuk ke pejabat pos

Siapa kenal nama-nama di atas
Kalau aku sekali pandang pon memang tak kenal la kan



Sepatutnya Kak khatyaiman dapat keychain I AM tapi disebabkan rezeki dah dapat keychain tu aku offer keychain lain
Atas permintaan aku buatkan tutu bagtag

Cik Ash pula aku bagi atas komen pukal dan menjadi Sweetcandy aku berturut-turu
Bila dah dapat sebelum ni Cik Ash nak beri pada suami pula

ibuNoey memenangi keychain I AM dari aku
Maaf sangat-sangat atas kelewatan
Macam-macam hal yang tak dapat dielakkan

Diharapkan sampai dengan selamat hadiah yang tak seberapa dari hidayuayumie ni ye
Mohon terima 

13 comments:

  1. bertuah la yang dapat tu..comel2 kak wana tengok.. :)

    ReplyDelete
  2. Wah2, hadiah...tahniah pada semua :)

    ReplyDelete
  3. Bertuah yang dapat hadiah tuh.. Tahnia ye semua..

    ReplyDelete
  4. Kenal sorang ja... heee

    Tahniah semua...

    ReplyDelete
  5. Moga selamat sampai kepada penerimanya..

    ReplyDelete
  6. cantik la ayu...
    kemas hasil nyer...

    ReplyDelete
  7. wah tahniah kepada semua.. cantik jahitan Ayu.. nanti nak tempah laa untuk anak-anak plak..

    ReplyDelete
  8. Cantiknye. teringin nak buat tapi takdo mesinnye.

    ReplyDelete

Tabung Firash