Tabung Firash

Wednesday, 15 July 2015

Nasi Sup Ayam untuk Firash

Assalamualaikum semua
Meh nak share makanan Firash
Makin berselera Firash makan
Tapi ni menu sebelum Firash demam lagi
Minggu lepas kurang sikit makannya
Asyik tertangguh je nak update entry ni


Nasi lembik dengan sup ayam 
Tambah sikit kentang dengan caroot
Penambah selera


Tengok la betapa licinnya anak mummy makan
Sedap sangat la tu
Sebenarnya hari tu aku buat nasi ayam
Aku asingkan sup untuk Firash sebelum tambah garam
Then baru tambah lobak
Sedap sangat agaknya ada rasa sup
 

12 comments:

  1. pehh sdapnyaa. teringat lak masa bdk yg ibu kite jaga tuu masa nakk belaja mkn.. ibu dy pnya rajin.. nasi siap buat bentuk mcm2.. anak nya xtgok pon..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh mummy ni blm rajinnak buat bntuk2 lagi
      kene tggu tanagn berseni baru leh buat
      tapi msti jadi letih bile tgk anak xnk makan tau nadnad
      kalau kita buat letih2 anak makan xape
      puas ati

      Delete
  2. hehehe kalo cenggini CT pun suka !! pape yang ada kentang ada sup sup mmg laju.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeaaayy kita geng
      heheh ayu pon suka jugak

      Delete
  3. mmmm yummy, ibu masak mesti lah sedap kan...

    selamat hari raya !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh kalau bukan mummy masak pon sedap jugak
      eehehhe

      Delete
  4. Kalau bagi Cik Mimie pun licin macam tu jugak..ekekeke. :)

    ReplyDelete
  5. Baguss Firash...tak membazir licin nampak gayanya tu

    ReplyDelete
  6. habis firash mkn good boy ni

    ReplyDelete
  7. Firash makan ke mummy yg makan ni? haha

    ReplyDelete
  8. Licin. Ni mummy mkn skli ke firash mkn sorang ni. Heee

    ReplyDelete

Tabung Firash