Tabung Firash

Thursday, 9 July 2015

Firash Demam - Mummy Tak Keruan

Assalamualaikum semua
Tengok tajuk pondah tau hati mak mane yang suka anak sakit kan
Mintak semua doakan kesihatan anakanda ku ini

Panas sangat sampai mencecah suhu 39.2'
Start isnin demam tengahari, petang dah ok
Malam panas balik
Pagi semalam pergi klinik
Misi masukkan ubat ikot punggung

Hari ni panas lagi
Tengah hari nanti kalau tak kebah jugak misi suruh cek darah
Takot campak

Mintak2 tak ade pape kat Firash ye 
Asal tukar bulan je mesti buat mummy daddy pening kan

Tengok la
Mujur tak meragam mana Firash ni
Kalau tak mau meleleh-leleh air mata mummy 

35 comments:

  1. Alahai cian Firash....
    banyakkan bersabar ye sis...
    Aunty ASSAM doakan semoga Firash cepat sembuh....

    ReplyDelete
  2. dugaan,, keadaan cuaca x mennetu

    ReplyDelete
  3. sabar ye ayu :)
    dugaan...
    perhatikan firash.
    ptg karang ok la tu :)

    ReplyDelete
  4. get well soon firash... aunty doakan cepat sembuh yer sayang...

    ReplyDelete
  5. Alololor..semoga Firash cepat sembuh ye... :)

    ReplyDelete
  6. Demam tapi tak meragam okey lah tu...

    Semoha Firash cepat sembuh.. cepat besar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik la xmeragam
      kalau tak pening gak nak layan

      Delete
  7. Semrntarea nak besar itulah dugaannya... moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  8. semua ibu2 akak susah hati kalau anak x sihat

    ReplyDelete
  9. Mummy Firash kena banyak2 bersabar ye... Selagi x sekolah memang kena banyak2 bertabah.. ada jer ragam sikecik.. Semoga Firash membesar dengan sihat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo cmtu ye
      hehehe kalau dah nama nye anak2 kan..
      macam2 la
      nak gtau pon xpaham lagi

      Delete
  10. Kesiannya Firash... nasib tak meragam kan...

    ReplyDelete
  11. Semoga cepat sembuh ya Firash.. nasib laa tak meragam, ok laa skit..

    ReplyDelete
  12. hehe mummy yg meleleh yee. Firash cool jek hihi

    ReplyDelete