Tabung Firash

Thursday, 9 July 2015

Firash Demam - Mummy Tak Keruan

Assalamualaikum semua
Tengok tajuk pondah tau hati mak mane yang suka anak sakit kan
Mintak semua doakan kesihatan anakanda ku ini

Panas sangat sampai mencecah suhu 39.2'
Start isnin demam tengahari, petang dah ok
Malam panas balik
Pagi semalam pergi klinik
Misi masukkan ubat ikot punggung

Hari ni panas lagi
Tengah hari nanti kalau tak kebah jugak misi suruh cek darah
Takot campak

Mintak2 tak ade pape kat Firash ye 
Asal tukar bulan je mesti buat mummy daddy pening kan

Tengok la
Mujur tak meragam mana Firash ni
Kalau tak mau meleleh-leleh air mata mummy 

35 comments:

  1. Alahai cian Firash....
    banyakkan bersabar ye sis...
    Aunty ASSAM doakan semoga Firash cepat sembuh....

    ReplyDelete
  2. dugaan,, keadaan cuaca x mennetu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la tu
      sebab kan cuaca sekarang ni kan

      Delete
  3. sabar ye ayu :)
    dugaan...
    perhatikan firash.
    ptg karang ok la tu :)

    ReplyDelete
  4. get well soon firash... aunty doakan cepat sembuh yer sayang...

    ReplyDelete
  5. Alololor..semoga Firash cepat sembuh ye... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye cepat2 sembuh biar mummy tak runsing

      Delete
  6. Replies
    1. budak2 mmg la cmtu
      sikit2 nk demam
      heee

      Delete
  7. Demam tapi tak meragam okey lah tu...

    Semoha Firash cepat sembuh.. cepat besar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik la xmeragam
      kalau tak pening gak nak layan

      Delete
  8. Semrntarea nak besar itulah dugaannya... moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak maria
      macam2 la ragamnya nanti

      Delete
  9. semua ibu2 akak susah hati kalau anak x sihat

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kira anak masih kecil atau besar...

      Delete
    2. kan..
      ibu mana tak susah hati

      Delete
  10. Mummy Firash kena banyak2 bersabar ye... Selagi x sekolah memang kena banyak2 bertabah.. ada jer ragam sikecik.. Semoga Firash membesar dengan sihat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo cmtu ye
      hehehe kalau dah nama nye anak2 kan..
      macam2 la
      nak gtau pon xpaham lagi

      Delete
  11. Kesiannya Firash... nasib tak meragam kan...

    ReplyDelete
  12. Semoga cepat sembuh ya Firash.. nasib laa tak meragam, ok laa skit..

    ReplyDelete
  13. hehe mummy yg meleleh yee. Firash cool jek hihi

    ReplyDelete

Tabung Firash