Tabung Firash

Friday, 3 July 2015

Kad Raya Pertama Tahun Ini - Terima Kasih duniashida

Assalamualaikum semua
Pagi semalam dapat kad raya
Sebenarnya dok ternanti kad raya dari orang lain
Tapi dapat orang lain punya
Tapi tetap aku hargai

Terima kasih Kak Shida atas kad ni
Best sangat dapat 
Sebab dah lame tinggalkan kad raya ni sejak zaman kolej 
Sejak aku kerja ni lah kad raya pertama yang aku terima


Taraaa cantik kan
Terima kasih sangat duniashida
Siapa yang tak kenal boleh jenguk je blog beliau

31 comments:

  1. Replies
    1. alhamdullilah terima kasih kak farah

      Delete
  2. rasa mcm dah 10 tahun tak terima kad raya.. huhu

    ReplyDelete
  3. tahniah ayu rezeki.dapat kad raya

    ReplyDelete
  4. aida dpt juga, ayu...
    excited :)
    kena la kita bangkitkan semangat pos kad raya kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee ramai jugak yang dapat kan
      orang pandai design kan
      jelesnyee

      Delete
  5. wahh awalnya kad raya sampai :D bestnya dpt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh awal tak awal gak la aisya
      nak raya dah nie

      Delete
  6. Salam, wahh dapat kad raye!! Haha blogger shida tu tiap2 tahun mmg rajin exchang dan bagi kad kat blogger2..mmg hidup nostalgia lama..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee yeke
      baru nak merasa kad raya dari blogger ni
      ehehehe

      Delete
  7. tahniah..cantik kad raya sekarang

    ReplyDelete
  8. alooo cumelnya kad raya tue...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tak sabar nak dpt dari kejupenyet plak

      Delete
  9. Seronoknya dapat kad raya..cik Mimie tak dapat pun lagi..hukhuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh nanti2 smpai la tu kot cik mimie
      delay sikit

      Delete
  10. Replies
    1. hehe best la
      dari sis jm banyak dapat
      jeles i is tauu

      Delete
  11. akak dapat jugak.. cantik kan kad dia..

    ReplyDelete
  12. pastinye biru kan. hehe
    best dapat kad raye kan.

    ReplyDelete

Tabung Firash