Tabung Firash

Friday, 1 May 2015

Anak Mummy Lelaki Ke Perempuan??

Assalamualaikum semua
Aishh bile ramai yang suka membuli
Macam ni lah jadinya

Kejadian berlaku ketika daddy ketiadaan di rumah
Wahahhahahaha
Ni angkara bakal pengantin Cikna Firash la ni punya kerja


Kemain lagi daddy kopiahkan anakanda dia
Sekali cikna pulak khianatkan budak bambam ni
Sekali pandang macam muke sapa ea??

Mummy dulu teringinkan anak perempuan gamaknya
Yela kalau tengok or jalan-jalan dekat mall ke tempat baby ke nampak je baju perempuan comel-comel
Banyak sangat pilihan
Geram tengok tau

Kepada anakanda cintahatiku Firash
Jangan dok paka gini la da besar nanti deh
Jadi anak yang soleh

Aminn...


9 comments:

  1. cantik banget mba kalo perempuan hehehe tapi cowo juga ganteng ko mba ...

    ReplyDelete
  2. Hnsem boy ni bila da bsr nnt

    ReplyDelete
  3. comel :)
    ijat pun pernah diperempuankan oleh kakak2nyer hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. alolo comelnya firash hahaha.. kesian kenalan bulk dengan CikNa ya

    ReplyDelete
  5. Firash hensem...hehehe..:)

    ReplyDelete
  6. hensem pun ada, comel pun ada.. hehehe kesian kat Firash kena buli ya..

    ReplyDelete
  7. Hensemnya...
    Jangan besar nanti pakai tudung jugak.

    ReplyDelete

Tabung Firash