Tabung Firash

Tuesday, 26 May 2015

Bookmark - Projek Baru Mamizafstuff

Assalamaualaikum semua
Siapa antara korang yang kaki novel
Aku bekas kaki novel
Sejak tahu Firash dalam kandungan terus alah pada novel
Ehh ada ke orang macam aku?
Ye aku jadi pening bila tengok buku tebal-tebal

Sekarang dah boleh je
Cume macam biasalah kekangan masa yang membuatkan aku x0Tak empat nak isi masa lapang dengan noVel
Lebih-lebih sejak ada hobi baru

Ok da panjang merapu
Saje nak poyo tunjuk projek terbaru dari aku
Bookmark atau lebih dikenali sebagai tanda buku
Kaki-kaki novel perlu ada satu ok!!!


Macam ni la rupanya
Ni aku hadiahkan dekat kawan kerja aku
Dia hantu segala novel
So sesuai la untuk dia
Hope ko gune sampai lunyai tauu Zura

Comell tak?

36 comments:

  1. kak ekin kaki novel tapi sejak kahwin kurang dah novel... novel ada jah tersimpan dalam kotak kat kelate nuh huhuhu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula sama la mcm ayu jugak
      dah tak layan da novel2 ni tau

      Delete
    2. tu la tapi kalu novel RAM kan hrus kena beli ni bodek abe nk novel tu hihihi

      Delete
  2. bookmark yang comel nnkreatif

    ReplyDelete
  3. Kreatif.. dan senang nak tanda buku...

    ReplyDelete
  4. Terbaik la Mommy Firash :) Comey sgt bookmark ni :)

    ReplyDelete
  5. wah..cantiknya penanda buku tue..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula ayu pon da xbace da novel
      kalau tak memang buat kat ayu satu

      Delete
  6. kreatif dan cantik tu ayu.. akak baru nih baca novel setelah sekian lama tak baca novel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehee yeke kak
      ayu pon memang lama sangat tak baca

      Delete
    2. itu pun gara2 nak tau pasal cerita Dia,Isteri Luar Biasa punya pasal.. sempat baca novel dia sampai abis sebelum dramanya ditayangkan kat tv.. hehehe..

      Delete
    3. haaa sanggup tu
      tapi best la suke
      cume ade part2 yang xsesuai ditonton oleh semua kan

      Delete
  7. Wah, comel la penanda buku tu ^-^

    ReplyDelete
  8. Cantik & kreatif laa..... hihi...dah lama tak baca novel! sekarang kumpul buku resepi je...kahhhh!




    Singgah blogwalking...:)
    Nak tahu ade diabetes ke tak?Jom cek kat sini:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/tanda-tanda-diabetes-yang-anda-mesti.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee sama lah skg buku reaepi je
      buku resepi untuk anak pon ade

      Delete
  9. Sukanya! Sukanya! Sukanya! Warna bookmark ni sama dengan keychain akak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh sama ea
      hehehhe tersama la plak

      Delete
  10. Comelnya...
    Akak punya stail tanda mukasurat novel just lipat ja kat hujung..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee ayu xleh la
      rosak buku tu nanti
      kekekek

      Delete
  11. sangat cantik...nak order nak order

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee alah wasap jela ayu kak
      boleh je order
      ayu rasa xde no akk ni
      sila lah ye

      Delete
  12. Cantik!!!
    tapi saya x kaki baca la pla ayumie...

    ReplyDelete
  13. cantik..!! at the same time bleh protect muka surat tu jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu
      xyah nak kelepet page tu kan
      tanda pakai tu je snng

      Delete
  14. comey!
    nk satu. haha
    sume benda pun nak

    ReplyDelete
  15. kite bekas peminat novel jugak. membe ckp yg bekas2 novel ni sume tak minat novel dah sbb dah jumpe watak sendiri utk novel diri sendiri haha

    ReplyDelete

Tabung Firash