Tabung Firash

Friday, 15 May 2015

SEMOGA ARWAH ATOK TENANG DISANA


Genap setahun arwah atok pergi

Semoga arwah atok ditempatkan dlm kalangan2 org y beriman
aminnn

Atok pergi pada malam jumaat
Jam 8.45mlm
Disisi 2 sepupuku Tikah and Aiman

Yang lain baru je lepas melawat

Aku masih belum kesempatan nak melawat arwah atok
Disebabkan mase ni ramai yang melarang untuk aku ikot disebabkan kandungan aku









setiap kali terkenngknnye akan aku sedekahkn al- fatihah
Sama2 lah kite


17 comments:

  1. sedekahkan al-fatihah buatnya Ayu.. semalam mak mertua sepupu meninggal dunia.. sebeum tuh memang selalu sakit.. apapun kak Eyda sedekah al fatihah buat arwah dan doakan semoga dia tenang di sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam takziah untuk kak eyda jugak
      sama2 lah kita ye

      Delete
  2. Takziah daripada Fida..Malam Jumaat adalah Malam yang Mulia..Semoga Roh Atuk Ayu ditempatkan di kalangan org yang soleh...
    Fida dah tak ada atuk..belah abah dan mama dah lama pergi...
    Al Fatihah..

    ReplyDelete
  3. Al-Fatihah. Moga atuk ayu tenang di sana.

    ReplyDelete
  4. semoga arwah atuk kak Ayu ditempatkan bersama hamba-hamba ALLAH yng beriman

    ReplyDelete
  5. Al -fatihah buat arwah atuk.ayu

    ReplyDelete
  6. Sedekah Al-fatihah selalu buat beliau..semga rohnya tenang disana...innalillahi wa innalillahi rajion...Takziah Ayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. al fatihah
      terima kasih cik mimie
      kalau ayu lawat kubur arwah atok leh singgah umah cik mimie

      Delete
  7. Alfatihah buat arwah moga ditempatkan bersama org-org yg beriman

    ReplyDelete
  8. Al fatihah
    Semoga arwah berada bersama kekasih Allah

    ReplyDelete

Tabung Firash