Tabung Firash

Friday, 1 May 2015

Tamat Sudah Giveaway I AM Keychain

Assalamualaikum semua

Tamat dah Giveaway yang aku anjurkan
Maka dengan ini penyertaan telah ditutup serta merta

Alhamdullilah seramai 68 penyertaan
Memang aku tak sangka tau
Terima kasih banyak-banyak pada semua yang sudi menyokong Ga tak seberapa aku ni

Jom lawat mereka

Kalau ada yang terlepas pandang tolong bagitau ye
Disebabkan penyertaan lebih dari sangkaan maka aku akan up kan jumlah hadiah dari 3 ke 9 keychain I AM 

 9 pemenang bertuah aku akan umumkan pada  02 Mei 2015 ye
Masa tak tahu lagi..
Mungkin lepas majlis akad nikah cikna

Tunggu tau...

9 comments:

  1. Wah..meriah juga penyertaan kan ayu..tahniah..nak tunggu pengumuman ni.. :)

    ReplyDelete
  2. sory kak xsmpat join.. nanti buat lagik taw.. hee :)

    ReplyDelete
  3. Wahhh tak sabarnya harap ada rezeki la nti..m

    ReplyDelete
  4. Wah ramainya, tahniah ayu..jeng3 sapa yg brtuah tu

    ReplyDelete
  5. meriahnya..:) tahniah utk cik ayu~

    ReplyDelete
  6. Wah, ramai jugak..Tahniah Ayu :) hehe..

    ReplyDelete
  7. Tahniah selesai dengan jayanya

    ReplyDelete
  8. ramai jugak tuh yang join GA Ayu..

    ReplyDelete
  9. Tahniah ayu
    Memang mendapat sambutan GA ni

    ReplyDelete

Tabung Firash