Tabung Firash

Friday, 22 May 2015

Hadiah untuk Kalian Tanda Penghargaan

Assalamualaikum semua


Akhirnya selamat aku pos semuanya setelah bertangguh
Diharap jugak selamat sampai pada tuannya
Kononnya nak hidupkan lesen yang da 4 bulan mati tu
Tapi tak boleh jugak, nak taknak kene pergi ke JPJ untuk urusan

Maaf ye kawan2 mane yang lame menunggu
Terima kasih masih lagi setia menanti


Gift untuk top sweetcandy Februari, Mac, dan April


Ni hadiah Giveaway Keychain I AM yang lepas
Dan 3 orang pemenang dari Gibeaway Jejaka Hangat yang aku salah satu dari sponsor GA beliau
Dan masih ade sorang lagi yang masih belum menuntut hadiah



Ni pulak hadiah sweetcandy untuk tahun lepas
Dan sudah pon selamat sampai semuanya

Pada yang aku baru pos tu harap berpuas hati dengan pemberian yang tak seberapa dari aku tanda penghargaan daripada aku
Dan diminta semua maklumkan sesudah sampai ke tangan korang ye

Terima kasih semuanya
Pada sesiapa yang berminat or ada sebarang pertanyaan untuk menempah boleh wasap
Eh eh iklan jap
Nak bukak tempaghan pada orang yang boleh sabar menunggu je

35 comments:

  1. Replies
    1. kak sofu pon dapat jugak walaupon bkn prezen kan
      hehehehe

      Delete
    2. dpt juga..
      tp lg best kalu prezen kan..hehehe

      Delete
    3. heheh insyallah nanti ayu buat GA lagi ye

      Delete
  2. untung nya dia... dapat hadiah.

    ReplyDelete
  3. Alhmdllh....tunggu pos smpi....

    ReplyDelete
  4. Yeay!! Nama mamamyja hado. Terima kasih ya ayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeayyyhh
      tula bz sgt sampai lambat da nak dapat
      ok x tu mamamyja

      Delete
  5. wah.. comelnya...
    tak ada rezeki untuk GA kali... nanti jangan lupa buat lagi GA... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah rezeki lain kali
      GA lain mungkin lain hadiahnya kot

      Delete
  6. wahhh tahniah kepada yang telah terpilih...

    ReplyDelete
  7. Wahhhh comelnya ayu.... terima kasih taw

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 kak ekin
      hope akk suke

      Delete
    2. Kak ekin dah dapat sangAt suka taw

      Delete
  8. Yeah.. Kathy pun hado.. Tq ayu..

    ReplyDelete
  9. Kita nampak kita punya keychain! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa da ade kat board blogger da pon kan
      bangga ia dok disitu

      Delete
  10. Saya dah selamat terima yang tahun lepas pnya tu..hehe :)

    ReplyDelete
  11. Wahh...tahniah untuk semua.....hadiahnya comel sangat ler dik ayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak
      ni je yang ayu mampu

      Delete
  12. Tahniah smua yg dpt present dri ayu..smua cute2

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih lya
      ni jela yang ayu pandai

      Delete
  13. bestnya semua dapat!!! tahniah pada yang tersenarai tu. jeleshnyaa. sobs

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe xpe amy boleh cube lagi ye
      eejhehhe
      macm buat contest lak

      Delete
  14. Akak dah dapat keychain akak tu.
    Comel
    Tenkiu ayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhmdullilah sudi terima pemberian ayu

      Delete
  15. jeeeeeeeeles !!! aaaaaa jeleeeesnyeeee..!!!

    ReplyDelete

Tabung Firash