Tabung Firash

Wednesday, 27 May 2015

Entry Kekurangan Kata - Tengok TV

Assalamualaikum semua
Salam hari Rabu
Jom tengok aksi si bambam ni kalau ralit tengok tv


Mummy tak ajar anak mummy tengok kartun
Kita tengok cerita Korea sama-sama ye
Heheheheh
Daddy jugak yang pening kan

28 comments:

  1. nanti layan oppa la hihihihi... boleh cakap Korea la firash ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abislah, camner aunty Farrah nak borak dengan Firash nanti?

      Delete
    2. Guna bhasa isyarat hahaha

      Delete
    3. haaa xpe dgn aunty farrah kene speaking tauuu

      Delete
    4. pggl oppa omma da hahahahha

      Delete
  2. serius amat bambam tengok tv nya hehehe

    ReplyDelete
  3. Hehehe..samala dgn anak buah Cik Mimie tgk tv macam budak besar..fokus habis..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa ni mummy dia kuat tgk tv agaknya kan

      Delete
  4. alololo, tomeinyer dia. hehehe

    ReplyDelete
  5. Hahha..nanti jadi cam anak saya..sekarang baru umur nak masuk 3 tahun tapi dah mintak.."ibu..nak tengok citer koya.."

    ahhahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh avanced ank kak diana

      Delete
    2. amboiii koya ye
      heee ok la tu nanti leh geng dgn aunty ayu

      Delete
  6. khusyuknya Firash layan tengok citer Korea.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tgk mummy dia jugak la
      lagi satu kalau tgk bola
      sampai teleng2 kepala dia ty

      Delete
  7. Gaya tengok TV macam tuan besar! ;)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. heee aha mama an
      teman mummy layan korea

      Delete
  9. Replies
    1. tula kuat tgk korea
      mane tau ade iras muke pelakon korea kan
      hahahha

      Delete
  10. amboi kusyuknyaaa mcm faham je apa yg dia tngk tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula kadang dok perhati je budak bambam ni kan
      tgk macam paham je ape yang dia tgk

      Delete
  11. Replies
    1. hehehe tak tak takk
      ayu bg tgk rancngan adik adik ku

      Delete
  12. hahaha korea? bg tengok industan lah kak ayu

    ReplyDelete

Tabung Firash