Tabung Firash

Friday, 22 May 2015

Perkongsian Jumaat - Doa Pendekat Jodoh

Assalamualaikum semua
Salam tengahari Jumaat
Alhamdullilah keadaan makin pulih
Tapi still sakit kepala datang menyerang

Kali ni aku nak kongsikan Doa Pendekat Jodoh
Cik mimie ni khas untuk awak tau
 

Dan mana2 dah ade buah hati tu
Dekat-dekatkan lah jodoh semoga sampai ke jinjang pelamin ye
Aminn

23 comments:

  1. buah hati tak ada... buah durian boleh... hehehe.. gurau je.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. durian ape tu
      durian musang king ke durian belanda

      Delete
  2. boleh nih mba do'a nya hehehe izin tulis ahh biar dapet jodo :)

    ReplyDelete
  3. Hahahaha..Terima kasih Mommy Firash..akan diamalkan setiap hari...hehehehe :) haish, bila la Encik Kesayangan nak masuk meminang ni..hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin amin amin
      semoga cepat en kesayangan masuk meminang

      Delete
  4. alamak, comei sangat gambar. hehehe. terima kasih share. saya jodoh ni xtau la sape. hahaha. adoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah xnmpk ke??
      heee xpe la kita doa yang rumi plak ye

      insyallah 1 hari nnt smpai jugak jodoh awk tu amy

      Delete
  5. amin..mudah-mudahan dipermudahkan jodoh bagi yang dah ada pasangan..

    ReplyDelete
  6. Amin yg dah kahwin boleh amalkan kuatkan jodoh lg ya kut main hentam jah

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh kott sbb makin dkt la dgn jodoh yang sedia ade tu
      hehehe

      Delete
    2. Kak ekin pun xtaw ayu hihi

      Delete
  7. Kita yang bersuami isteri pun boleh amalkan doa ni. ;-)

    ReplyDelete
  8. CT share entry yaaa.. buat mereka2 yg mencari2 hehe..

    ReplyDelete
  9. doa pendekat jodoh. hihi
    alhamdulillah, dah sebulan lebih dah dekat

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga berpanjangan hingga ke jannah cikna

      Delete

Tabung Firash