Tabung Firash

Friday, 8 May 2015

Perkongsian Jumaat - Doa Sakit Kepala

Assalamualaikum semua
Nak update entry semua mood kelaut
Dah ke petang baru sibuk2 kan?

Sejak akhir-akhir ni sakit kepala makin kuat dan makin kerap
Tak tahu la apa penyebabnya
Campur dengan selsama disusuli batuk 
Memang perit

So hari ni aku nak kongsikan sikit petua or doa kalau korang pon sakit kepala cam aku
Insyaallah


20 comments:

  1. Thks ayu..memg Lya tgh skt kpalla skrg ni

    ReplyDelete
  2. thanks dear, satu perkongsian menarik, mama kekadang sakit jugak kepala ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhdmullilah semoga ade manfaatnya

      Delete
  3. doa yg bagus ni
    tambahan kalau cuaca panas mmg sellau sakit kepala

    follower ke 293..jemput singgah ke blog Yumida & follow back klo sudi
    http://umikasum.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu..musim panas mmg makin keraop sakit kepala
      btw sy da pon follow awk

      Delete
  4. perkongsian yang baik.. boleh diamalkan..

    ReplyDelete
  5. Semoga cepat sembuh Mommy Firash..minum air banyak2 dan rest secukupnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul saranan Cik Mimie tu. Maybe ayu dehydrated.

      Delete
    2. yeke?
      mmg trok je rasa kepala ni berdenyut
      faktor cuaca kott

      Delete
  6. Tq atas sharing ayu.. memey sesuai no akak pun sakit kepala ni

    ReplyDelete
  7. terima kasih kongsi :) mak ayah saya pening kepala semalam. x pastilah sebab apa

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin sbb cuaca kot amy
      sekarang kan musim panas

      Delete
  8. tq ayu...:) akak selalu gak pening
    sebab sedut asap rokok kt kedai mamakss

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula ayu tgk asap pon pening
      heheheh

      Delete

Tabung Firash