Tabung Firash

Saturday, 23 May 2015

Selamat Hari Guru

Assalamualikum semua
Setelah seminggu Hari Guru berlalu
Baru berkesempatan update pasal Hari Guru
Tapi masih belum terlambat untuk aku ucapkan


Selamat Hari Guru pada semua guru-guru diseluruh Malaysia
Terutama pada biras aku Ehay di Johor dan pada pengantin baru kita cikna yang mengajar di Kelantan sebagai guru KAFA, tak lupe makcik dan pakcik belah en asben su dan ayah su yang mengajar di Kelantan jugak
Ada jugak dikalangan blogger kita pon salah seorang guru bukan??
Tidak ketinggalan pada cikgu,guru,miss, dan puan yang pernah mengajar aku

Kindergarten Yew Ee (1996)
SJK(C) Puay Chai (1997-2002)
SMK Sultan Abdul Samad (2003-2005)
SMK Lembah Subang (2005-2007)
Kolej Negeri ( 2008-2011)

Semoga usaha kalian mendidik anak-anak menjadi seorang yang berjaya
Ye aku sangat sanjung orang yang menjadi guru
Bukan senang hendak menjadi pendidik
Nak-nak kalau dapat pulak student macam aku

Kalau ditanya pekerjaan or cita-cita tak diingin memang aku akan jawab cikgu
Sebab aku tak mampu menyandang tanggungjawab yang cukup berat yang diamanahkan tau

Alhamdullilah rezeki
Tempahan Hari guru tiba-tiba masuk
Tak ada pon buka untuk tempahan
Nasib baik la 1 ni je



Terima kasih kak nurul

10 comments:

  1. selamat hari guru untuk semua!! even terlambat sikit nak ucap. huhu..

    ReplyDelete
  2. selamat hari guru.. jasa guru memang besar maknanya..

    ReplyDelete
  3. selamat hari guru keychain comel

    ReplyDelete
  4. Akak pernah bercita-cita nak jadi cikgu dulu. Sekarang ni jadi cikgu untuk anak-anak ja

    ReplyDelete
  5. tahun depan boleh la order masa hari guru nanti

    ReplyDelete
  6. waaaah kira Ayu can speak mandarin la eh ? huurm CT pun dlu nak masuk sek cina mak xnk hantar.. kalo dak bleh blajar bahasa cina..

    ReplyDelete
  7. wahhh.
    tiba2 ada nama terselit kat situ.
    tengkiu mummy.
    ada hadiah tak?
    hihi

    ReplyDelete

Tabung Firash