Tabung Firash

Saturday, 2 May 2015

Keputusan Giveaway I AM Keychain

Assalamualaikum semua
Entry yang dinanti kunjung tiba
Keputusan Giveaway keychain I AM sulam

Agak lambat bersiaran
Maklumlah kesibukkan menyambut ahli baru
Ni lain entry aku cerita ok

Sekarang ni mencari 9 pemenang bertuah
Takmo bebel panjang
Jom kita semak siapa yang kene

Pemilihan menggunakan random.org 
Dengan gandaan 10 aku pilih
So nampak la adil sikit kan









Ada tak nombor bertuah korang tu
Kalau ade sila la hantar detail korang ke wasap aku ye
017-929 8064
Sebelum 12 ye, sebab 13 nak ke pejabat pos sekali harung yang tertunggak semua
Nak lambat-lambat pon ok jugak
Cume makin lambat la korang kene tunggu ye

Aku ni susah nak keluar waktu pejabat ni
Paham-paham jela

Pada yang bertuah tahniah 
Terima kasih atas sokongan korang
Sila jangan serik

20 comments:

  1. Tahniah kpd pemenang sepi lg nk menang

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah nombor mengena , hehee . ok kakk , nnt saya wassap

    ReplyDelete
  3. Tahniah semua...sikit lagi nak mengena

    ReplyDelete
  4. 33.. sikit je lagi T___T

    ReplyDelete
  5. alhamdullilah rezeki symenang.. no 56 :)

    ReplyDelete
  6. eh eh kena pulak nombor giliran yaya 51 . hehe . yay , okay kak nanti yaya contact akak :)

    ReplyDelete
  7. tak de...:(..

    heheh..tahniah pada semua pemenang,,,

    ReplyDelete
  8. asalam..ayu,bertuah nya n0 44 khaty..nanti wassup ayu

    ReplyDelete
  9. salams ayu,

    congrats kpd pemenang:)

    ReplyDelete
  10. tahniah kepada yang menang..

    ReplyDelete
  11. tahniah semua pemenang.. xde rezeki.. Ayu..
    kalo CT nak tempah macam ni tp xnak keychain.. CT nak jahit kat bag..
    boleh dak ?

    ReplyDelete
  12. Tahniah kepada semua yang menang

    ReplyDelete

Tabung Firash