Tabung Firash

Sunday, 31 May 2015

Bagtag - Cupcake cute

Assalamuakaikum semua
Terima kasih jiran lama

Memang agak rumit jugak nak membuatnye
Lagi leceh dari tutudress tu
Dua kali salah buat tau
Tapi alhamdullilah menjadi

32 comments:

  1. Cantik, Ayu! Wahhh, dah makin expert Ayu buat tag! Sukalah design cupcake ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha mmg comell kak
      tapi nak buat bercinta jap
      heeee

      Delete
    2. Akak tengok ayu buat tutudress aritu pun dah berpinar mata! Respectlah! :)

      Delete
    3. hahaha kalau yang da teror pejam mate je kak farrah

      Delete
  2. wah..creatifnya ayu! memang tangan seni ni. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamakk
      semua tu kan pakai mesin
      bkn sulam tangan pon

      Delete
  3. Replies
    1. heee meh la kalau nak tempah lagi kak sofu heheheh

      Delete
    2. dah ada yg berkenan nanti nak tempah bookmark tu ya :)
      pm kita berapa RM tau

      Delete
  4. cantik laa tag cupcake nih.. berkenan jap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee comel kan
      ayu pon suke ha
      tapi nak buatnye la kak eyda

      Delete
  5. comel.. boleh buat bisnes ni...

    ReplyDelete
  6. Wah, walaupun Ayu katakan ianya rumit tapi hasilnya sangat cantik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee bnd rumit ni berbaloi buat kalau hasilnya cantik kan zumal

      Delete
  7. Wah, walaupun Ayu katakan ianya rumit tapi hasilnya sangat cantik...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. heee kak ekin ape ayu buat semua cantik kan

      Delete
    2. Ye hasil.yang memikat mesti la cantik

      Delete
  9. Cantik2 :) Ni kalau bagi Kak Wana..mesti dia suka..heheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee kan
      ayu pon terbayangkan kak wana bile tgk cupcake ni

      Delete
  10. naaaaak satu Ayu !! nak tampal kat bekpek.. eh nak jahit kat bekpek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari ritu lagi ct kate nak
      ayu kan suh wasap
      ade no ayu kat side bar tu syg

      Delete

Tabung Firash