Tabung Firash

Tuesday, 2 June 2015

Menjahit Sarung Bantal 2 in 1

Assalamualaikum semua
Hari tu aku ade cerita tentang mesin jahit tepi brother 4043d
Ni la hasil yang aku buat


Nampak macam bantal kan
Ni bantal aku letak kat opis senang buat sandar
Dan yang paling penting

Taraaaaaa...


Jadi la buat alas badan kan
Nak tahu ape name ni 
Tapi tujuannye untuk aku baring2 waktu rehat
Aku ni memang malas nak balik waktu tengari
So rehat dalam opis je

Lipat-lipat
Sebab tu aku kate bantal 2 in 1
Letak atas kerusi buat sandar-sandar badan ni

17 comments:

  1. Replies
    1. haah takde la ketara sangat orang kata bawak tilam kecik g opis kan

      Delete
    2. opis saya kalau ada ni alamat semua pakat tumpang tidur ni

      Delete
  2. Salam, hahaha wahh..bestnyeee ade tilam nipis camni bawak g opis...tgh2 tidur, tgk semua dah balik pulak kang, hahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikk xde la tido waktu kerja
      waktu rehat je
      tido dlm stgh jam ok da

      Delete
  3. buat lebih skit.
    cikna bwak g skolah.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboii nak buat lebih
      cikna xyh tido kt sekolah la
      tido kt umah best sikit
      hehehehe

      Delete
  4. Replies
    1. hehehe bukan rajin mane pon kak jm
      saje je ade mase sikit

      Delete
  5. terlena tido ada bantal tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh memang lena tido kalau ade ni kak ekin
      xpuas tido 15 mimit

      Delete
    2. Ingat akak dulu masa keje memey syok.tido hahaha xde org dengki n.ggu kita seorg jah kerani dulu...

      Delete
  6. wahhh...lagi produk terbaru mamizafstuff

    ReplyDelete
  7. bestnya, akak siap bawak toto lagi kat ofis.
    kadang-kadang kena kerja malam tapi membuta

    ReplyDelete
  8. rajinnya......kalau bawa bantal camni kat opis tak jadi keja la jawabnya saya ni

    ReplyDelete
  9. ade sqtu kat umah tp pakai kusyen yg lame petak2 tu.dah bersepah sgt selalu,so gabungkan je senang haha

    ReplyDelete

Tabung Firash