Tabung Firash

Friday, 19 June 2015

Perkongsian Jumaat - Ganjaran Puasa Ramadhan

Assalamualaikum semua
Sedikit perkongsian untuk semua


Memang kita sendiri tau ganjaran bulan Ramadhan kan
Perkongsian untuk diri sendiri jugak

22 comments:

  1. dalam setahun sebulan je boleh rebut ganjaran yang banyak ni..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu mase ni lah kite nak rebut peluang nie

      Delete
  2. Hanya ada pada bulan Ramadhan saja :)

    ReplyDelete
  3. mari mari kita kejar ganjaran pahala =)
    selamat berpuasa Ayu..

    ReplyDelete
  4. in shaa Allah ayu.
    byk ganjaran nyer....
    sgt rugi kan kalu x kejar semua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu kak aida
      mase ni pon nak berebut kan

      Delete
  5. rebut peluang yang datang setahun sekali ni..rugi kalau tak buat..

    ReplyDelete
  6. salam singgah sabtu dik ayu...salam ramadhan juga dari akak..

    ReplyDelete
  7. Nice sharing.. :)

    jom masuk dalam bloglist ira :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2015/06/pencarian-bloglist-june-by-syahirah.html

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. same2 kite kongsikan bersma
      bnd baik patut sebarkan

      Delete
  9. Trima ksh atas prkongsiannya ayu

    ReplyDelete
  10. nice sharing ayu
    insyaallah akan dipergunakan bulan puasa ni sebaik-baiknya

    ReplyDelete
  11. rebutlah sementara masih ada peluang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu sis jm
      rebut selagi ade peluang

      Delete

Tabung Firash