Tabung Firash

Saturday, 6 June 2015

Serangan tak dapat dielak

Assalamualaikum semua
Entry sepatutnye minggu lepas
Tak sempat nak masukakan dalam PC
Jom tengok siapa yang mari datang menyerang 
Tinggalkan komen lebih dari 5
 






Dan mereka adalah orang yang menjadi weetcandy Mei jugak ni


Penuh email aku dengan komen2 mereka ni
Terima kasih diucapkan ye kakak-kakak semua dan rakan sebaya

23 comments:

  1. wahhh kak ayu... dahsyat betul diorang ni datang menyerang....bertalu2...hihihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula baru 3 hari xbukak
      berderet2 da

      Delete
  2. serangan bertubi-tubi tanpa belas kasihan... heee

    ReplyDelete
  3. Hahaha mcm ada nama kita serangan bom tangan kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ekin ade kat mane2 pon kan

      Delete
    2. hahahaha dalam duk suka masa ni ada sedih terhenti dari BW sekejap

      Delete
  4. wah... banyak sgt sis.... hihi... hapi blogging...

    ReplyDelete
  5. Mak aihhhh! Kaki serang in the house!

    ReplyDelete
  6. Hahaha...ada juga nama Cik Mimie terseli2 kat situ...hahaha :)

    ReplyDelete
  7. eh aida ada ekk?
    alhamdulillah...
    ada masa skit tu, ayumie, dpt la aida bw.
    if keje byk, x dpt la nak bw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa same la kita kak aida
      kalau ade mase mmg semua nak terjah ha
      tapi klau bz nak bkk blog sndiri pon ssh

      Delete
  8. haha
    confirm la kan cikna takde.
    tak sempat nk blogwalking lg.
    entry pun sume tibai autopublish

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah xpe cikna
      abaikan blog xpe
      jangan abaikan fmili ye

      Delete
  9. mereka mmg rajin..blog sis JM pun kena serang dgn dorang nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala sis jm pon ape kurangnye kan

      Delete
    2. belum sempat ke bw ke blog JM ni..
      apa yg akak dah miss nih...

      Delete
  10. alahai rajinnya depa ni termasuklah akak ni...hehehe

    ReplyDelete
  11. aida je tak knal.yg lawn sume hebat belaka

    ReplyDelete

Tabung Firash