Tabung Firash

Thursday, 11 June 2015

Hadiah Untuk Aku - Multipurpose Pouch

Assalamualaikum semua
Kali ni aku nak menghadiahkan sesuatu untuk diri aku
Pada mulanya nak isi tab 7 inci aku
Dok main-main ukur lupa pulak nak lebihkan kain
Sekali jahit memang kecik la kauuu 

Taraaaaaa
Main hentam je jahit
Al maklumla budak baru belajar memang banyak lah salah dan silapnye kan


Kain, inner, zip dengan benang main campur-campur je
Kaut mane ade depan mata
Malas nak bukak2 kotak
Dasar pemalas aku ni kan


Ni bahagian dalam 
Ada poket dalam jugak
Boleh selit fon kecik aku ataupun wayar cable tu
Tak boleh buat letak tab kite letak powerbank bersama fon pon ok


30 comments:

  1. Cantiknya... Belah dlm siap ada corak pokaldot lagi..

    ReplyDelete
  2. Cantiknya... Belah dlm siap ada corak pokaldot lagi..

    ReplyDelete
  3. cantik!!! ingatkan beli rupanya jahit sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa kita xmmpu nak beli la sis jm
      buat jela

      Delete
  4. Cantiknya beg tu :) tang warna merah yang dalam tu..memang menarik mata Cik Mimie..hahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi merah, kenalah dgn taste Cik Mimie :)

      Delete
    2. cik mimie mmg merah kan
      insyallah ayu ade buat sumthng merah uk cik mimie jugak

      Delete
  5. wah lawa la kak Ayu... lepas ni dah terer, ley wat GA lagi. ehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa asyik buat GA je
      nnt akk sponsor yang ni plak ye
      hehehehe

      Delete
  6. terbaik!
    handmade, puas hati kan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak puas hati lagi ni kak aida
      banyak yang kene betulkan

      Delete
  7. Salam, wahhh best kan boleh buat sendiri! Saye ni xreti nak jahit beg..tgk tutorial rase mcm susahnyeee lah hai~ hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh senang je la
      nanti ade mase ayu tnjuk tutorial nye ye

      Delete
  8. Bestnya! Syok pandai jahit ni. Leh buat hadiah utk diri sendiri selalu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasanye adiah utk org je yang buat
      adiah utk diri sndri mmg lambat sikit ha

      Delete
  9. wah..ok la ayu,dah elok dah tue..khaty pun ada buat jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh tapi mesti akk lg teror pnya kan
      heeee

      Delete
  10. cantik...boleh tambah list produk keluaran mamizafstuff :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula kene mahirkan dulu baru boleh buat koleksi ni kak sofu

      Delete
  11. Cntik pouch..jimat buat ikut kreativiti sndiri kan ayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup
      boleh adjust yang macam mana kita nak kan

      Delete
  12. ooomeynya.. kain yang luar tu dapat mana..

    ReplyDelete
  13. cantiknya, puas hati dapat buat sendiri kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu mama ann
      buat sndiri mmg puas hati

      Delete
  14. Cantiknya buat beg mekap up pun boleh hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb tu namanya multipurpose kak ekin

      Delete
  15. Kalau kat umah ni ade mesin, dah lame ku cube mcm2 haha

    ReplyDelete

Tabung Firash